fbpx

Top 10 trenduri social media in 2022

În 2022 și mai departe, rețelele sociale au potențialul de a deveni ceva mult mai mare decât au fost vreodată.

Evoluția rețelelor sociale a fost extrem de fascinantă. De la apariția Facebook în 2004, modul în care ne conectăm la internet s-a schimbat mai mult ca niciodată.

Aruncă o privire la acest grafic al tendințelor Google din ultimii cinci ani. Poți observa că tendința crește de la an la an.

Iată care sunt tendințele de top în rețelele sociale de urmat în 2022:

1. Mai multă confidențialitate și securitate

Pe rețelele sociale și pe internet în general, confidențialitatea a fost întotdeauna o preocupare majoră. Acest lucru se datorează faptului că informațiile noastre sunt expuse pe o platformă ca aceasta.

De exemplu, când ne înregistrăm pentru un cont Facebook, trebuie să oferim câteva informații de bază despre noi, nu?

Pe măsură ce continuăm să-l folosim, ni se solicită să completăm informații suplimentare asociate.

Mașina social media colectează apoi aceste informații. Acest lucru este valabil pentru toate site-urile de social media.

În ciuda acestui fapt, continuăm să ne punem încrederea în aceste platforme pentru a ne proteja informațiile personale.

Sunt informațiile noastre cu adevărat protejate?

Nu vom putea evita acest lucru din cauza modului în care sunt construite rețelele sociale (oferim informațiile noastre).

Dar ceea ce am văzut este că pun mai mult accent ca niciodată pe confidențialitatea și securitatea datelor.

În ceea ce privește gestionarea datelor, Facebook a suferit schimbări și renovări semnificative.

Alte platforme urmăresc amprentele de când au fost introduse și știu că aceasta va fi o componentă și o preocupare uriașă în viitorul apropiat.

2. Videoclipul va deveni tipul principal de conținut

Oamenii preferă să urmărească conținut video, care a devenit o tendință uriașă. Acesta este, de fapt, ceea ce face YouTube al doilea cel mai mare motor de căutare din lume.

Cui nu-i place să vizioneze videoclipuri? Videoclipurile sunt un tip de conținut dinamic și fascinant care nu numai că ne oferă o viziune reală a ceea ce se întâmplă, dar ne permite și să interacționăm cu el.

De asemenea, sunt ușor de partajat într-o varietate de medii. Sunt populare în rândul clienților, deoarece sunt simplu de înțeles, interesante și captivante.

Sunt, de asemenea, un tip de conținut popular în rândul agenților de marketing, deoarece pot oferi o rentabilitate semnificativă a investiției (ROI).

Videoclipurile sunt o potrivire naturală pentru rețelele sociale, deoarece permit oamenilor să interacționeze, să partajeze materiale și să participe.

Videoclipurile sunt promovate pe scară largă de platforme importante precum Facebook și Instagram.

Când vine vorba de prioritizarea conținutului de pe Instagram, cel mai recent algoritm oferă videoclipurilor o prioritate mai mare.

3. Foarte concentrat pe tehnologia AR

Tehnologia avansează în pas cu restul lumii. AI și realitatea augmentată au devenit subiecte fierbinți în ultimii ani.

Suntem siguri că ai auzit sau citit ceva despre inteligența artificială. Dar ce este mai exact realitatea augmentată?

Realitatea virtuală și realitatea augmentată sunt de obicei confundate, dar sunt două tehnologii foarte separate.

Deși există unele paralele, realitatea virtuală presupune dezvoltarea unui univers complet nou de la zero – o simulare atât a lumii reale, cât și a celor imaginare.

Fie că este vorba de o călătorie înapoi în timp pentru a te plimba cu dinozauri în peisaje realiste sau de un viitor imaginat în care nimic nu este familiar, există ceva pentru toată lumea.

În schimb, realitatea augmentată preia mediul real și îl suprapune cu îmbunătățiri virtuale, generate de computer, pentru a ne îmbunătăți experiențele.

Snapchat este o platformă binecunoscută care folosește realitatea augmentată.

Tehnologia AR alimentează acele filtre elegante ale camerei, cum ar fi filtrele pentru câini, Bitmoji 3D și aproape toate funcțiile camerei sale.

Alte site-uri, cum ar fi Facebook și Instagram, au imitat și dezvoltat această funcție în același mod în care și-a copiat și dezvoltat funcția de povești.

Acest lucru se datorează faptului că realitatea augmentată nu se va mai limita la filtre scumpe pentru camere. Cu această tehnologie, posibilitățile sunt nelimitate.

Motivul este că are potențialul de a stimula semnificativ implicarea în rețelele sociale.

Câteva elemente probabile AR în viitorul rețelelor sociale:

  • Evenimente live AR
  • Videoclipuri AR
  • Mai multă cunoaștere a brandului
  • Îmbunătățirea experienței de cumpărare și multe altele

4. O sa devină sursa principală de informații

Pe măsură ce internetul înlocuiește treptat televiziunea și ziarele, un număr tot mai mare de persoane aleg să obțină informații, în special știri, prin intermediul internetului.

Potrivit Forbes, 50% dintre utilizatorii de internet chestionați au indicat că învață mai întâi despre ultimele știri pe rețelele sociale înainte de a auzi despre acestea la știri.

Mulți utilizatori de internet pot găsi știri de ultimă oră în fluxurile lor și pot vizita site-uri web de știri pentru a afla mai multe.

Sondajul a descoperit o creștere cu 57% a traficului către site-urile de știri din rețelele sociale.

Acest lucru se datorează difuzării rapide a informațiilor pe rețelele de socializare. Se răspândește de la o persoană la alta până când întregul glob este conștient de asta.

Facebook și Twitter au depășit ziarele ca surse principale de știri.

Când apare ceva semnificativ, hashtag-ul pentru subiect începe imediat să fie în tendințe.

5. Segmentarea datelor și utilizarea AI

AI a devenit viitorul generației umane.

AI este următorul lucru important, deoarece îi poate ajuta pe oameni să-și minimizeze volumul de muncă și să reproducă inteligența umană.

Pentru a profita de acest avantaj, platformele de social media au încorporat AI în algoritmii lor în ultimii ani.

Algoritmul este responsabil în primul rând pentru sortarea postărilor sociale, determinând ce conținut să se afișeze pentru ce tipuri de persoane, bâjbâitul de date și alte sarcini.

Pe măsură ce datele din rețelele sociale devin din ce în ce mai complicate, AI în algoritmul rețelelor sociale trebuie să evolueze.

Știrile false și datele sensibile sunt două componente majore.

În 2022 și mai departe, AI va deveni din ce în ce mai abil în segmentarea datelor și pentru a se asigura că algoritmii oferă cel mai bun conținut posibil.

Știrile false și datele sensibile vor fi filtrate mai eficient decât sunt acum.

(Unele materiale vor trebui în continuare filtrate cu atenție de către un om) și experiența generală de consum de informații se va îmbunătăți.

Pe măsură ce progresăm, la fel face AI. Putem ajunge în cele din urmă într-o poziție în care AI poate înlocui complet oamenii.

Nu este fezabil, nu? Care sunt gandurile tale?

6. Poate face lucruri online mai mult decât oricând

Oamenii devin din ce în ce mai „leneși”, bazându-se pe tehnologie pentru a le face viața mult mai ușoară și mai plăcută.

Nu este de mirare ca rețelele de social media să înceapă să ofere mai multe servicii.

După cum poți vedea, poți achiziționa articole prin piața Facebook și magazinul Instagram chiar acum.

Cu siguranță, rețelele sociale vor putea realiza mai multe în viitorul apropiat. Aceasta ar putea include lucruri precum permiterea utilizatorilor să cumpere cu propria lor criptomonedă, așa cum a făcut Facebook cu Libra.

Principalul motiv pentru care ar fi interesați să facă acest lucru este că tot ceea ce facem în mod normal online poate fi concentrat sau oferit pe o singură platformă.

Un alt motiv pentru care aceasta ar fi o caracteristică puternică dacă ar fi implementată este capacitatea rețelelor sociale de a se conecta.

7. Grupul de Facebook va deveni important

După cum s-a spus anterior, confidențialitatea va deveni din ce în ce mai importantă în viitorul rețelelor sociale.

Mark Zuckerberg a indicat că grupurile Facebook vor fi viitorul platformei de socializare.

Motivul pentru acest lucru nu ar trebui să fie o surpriză, deoarece am văzut din ce în ce mai multe companii și branduri care fac eforturi pentru marketing orientat spre grup ca strategie de îmbunătățire a confidențialității.

Brandurile vor putea oferi mesaje mai personalizate folosind instrumentul de grup Facebook, permițându-le să-și folosească mai bine strategia de marketing pe rețelele sociale.

8. Conținutul live va domina

Facebook Live, Instagram Live, YouTube Live și toate celelalte videoclipuri live!

De când marile platforme au început să o adopte, funcția de social media live a fost o tendință.

Este interesant, simpatic și distractiv, iar cea mai bună parte este că poți vorbi direct cu persoana pe care o urmărești.

După cum s-a spus anterior, implicarea în rețelele sociale va deveni din ce în ce mai vitală. Nu există niciun motiv pentru care funcția live, care este extrem de distractivă, nu va continua să conducă tendința socială în viitorul apropiat.

9. Personalizarea este cheia

Personalizarea este cheia succesului oricărei strategii de marketing.

De fapt, acesta nu este un concept nou. Personalizarea este răspândită în lumea online. Este omniprezent, de la feeduri personalizate Facebook, la recomandări de produse și la căutarea personalizată de la Google.

Cu cât platforma ta este mai personalizată, cu atât vei avea mai multe șanse de a reuși. Acesta este un fapt inconfundabil.

Cu toate acestea, pe măsură ce confidențialitatea și transparența devin din ce în ce mai importante, companiile de social media se vor strădui să găsească un echilibru între privat și personalizare (întrucât personalizarea necesită datele tale pentru sugestii)

Vom vedea ce se întâmplă în viitor.

10. Social media TV

Oamenii consumă mai mult conținut online decât oricând, iar internetul înlocuiește treptat televiziunea.

Serviciile de streaming precum Netflix, YouTube și altele au dominat piața. Așadar, de ce rețelele sociale nu pot prelua rolul televiziunii?

De fapt, pentru a ține pasul cu tendința, și televiziunea se schimbă. Televiziunea tradițională se estompează, datorită lansării televiziunii verticale inteligente de la Samsung, despre care ei susțin că este „placut mai mult” cei tineri.

Concluzie

Aceasta încheie cele 10 de tendințe viitoare ale rețelelor sociale pentru 2022.

Multe dintre ele au loc chiar acum, după cum putem vedea, iar tendința continuă să crească.

Unele caracteristici, pe de altă parte, pot fi mai probabile, având în vedere popularitatea acestor platforme și cheltuielile semnificative efectuate în ele.

Pe măsură ce indivizii devin mai dependenți de tehnologiile și conexiunile bazate pe internet, rețelele sociale vor continua să evolueze.

Sperăm că te au ajutat aceste informații! Acum trebuie să creezi o strategie bazată pe Top 10 trenduri social media in 2022.

Nu uita de ședința ta GRATUITĂ de consultanță în Facebook Ads👉AICI.

Mai jos ai și ghidul începătorului în Facebook Ads👇

Descarcă acum ghidul tău gratuit!
Marketing by

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.