În momentul în care rulezi deja reclame pe Facebook sau vrei să te apuci, inevitabil o să te lovești de această problema ” Cum fac Targetarea locațiilor eficient?”.
Ei bine, în acest articol o să vorbim exact despre asta, așa că fii atent😉
Pentru majoritatea obiectivelor, poți folosi Țintirea locațiilor – pentru a ținti persoane dintr-o anumită țară, regiune sau oraș.
In momentul in care apesi pe Locations o sa iti apara un drop down din a doua imagine.

Vei avea urmatoarele alegeri pentru Targetarea locațiilor

Toată lumea din această locație: Această opțiune îți permite să țintești persoanele care se află în prezent într-un oraș sau zona specifică. Aici sunt incluse persoanele care și-au actualizat orașul actual pe profilul lor de Facebook, precum și orice persoană care se află la acea locație (de ex. turiști), pe baza informațiilor legate de dispozitive și conexiuni GPS.
Persoane care locuiesc în această locație: Aici sunt incluse persoanele care locuiesc într-o anumită zonă din cadrul locației pe care o alegi. Aceste informații sunt determinate în funcție de orașul actual setat pe profilul lor de Facebook. Spre exemplu, reclamele pentru un spital sau o sală de sport locală pot fi adresate persoanelor care locuiesc în acea locație.
Persoane aflate recent în această locație: Cu această opțiune, țintești acele persoane ale căror cea mai recentă locație este în zona selectată, pe baza informațiilor legate de dispozitive și conexiuni. Aici sunt incluse persoanele care locuiesc acolo sau care călătoresc către acea locație. Spre exemplu, reclamele pentru reducerile de preț pe termen limitat pot fi adresate persoanelor care s-au aflat recent la acea locație.
Persoane care călătoresc în această locație: Aici sunt incluse persoanele care călătoresc în zona selectată, pe baza informațiilor legate de dispozitive și conexiuni pe care le putem colecta, aflate la peste 125 mile (aprox. 201 km) de locul lor de reședință. Spre exemplu, reclamele pentru serviciile de închiriere mașini ar putea fi adresate persoanelor care călătoresc într-o anumită locație.
După ce ai selectat o opțiune este timpul să îi și spui Facebook în ce locație vrei să îți fie afișată reclama.
Poți să introduci:

- Țări (până la 25)
- State
- Provincii
- Orașe (până la 250)
- Coduri ZIP sau poștale (până la 2.500)
De asemenea poți să și excluzi dând click pe butonul”Include”. Spre exemplu vrei să targetezi România, dar nu vrei să targetezi București, poți să o faci.

Sperăm că acest articol ți-a fost de ajutor!😉
Nu uita de ședința ta de consultanță GRATUITĂ👉AICI
Mai jos ai și ghidul începătorului în Facebook ads pentru informații mai avansate.
Sursa:AICI