fbpx

Social media pentru afaceri mici- Construierea brandului

Ați cumpărat vreodată un produs doar pentru că a fost de la un brand mare, cunoscut pe scară largă? Desigur, ca toată lumea are. Ați făcut asta datorită conștientizării calității mărcii pe care o au aceste mărci. Au făcut tot posibilul de-a lungul anilor pentru a deveni cunoscuți pentru că au făcut afaceri într-un anumit fel. Hai sa vedem cum sa folosesti social media pentru afaceri mici.

Conștientizarea calității mărcii este cu adevărat ceva ce merită construit. Când este dus la un alt nivel, vă este mai ușor să vă vindeți produsul / serviciul. De ce? Pentru că sunteți cunoscut și aveți un număr mai mare de clienți fideli care fac o parte din marketing pentru dvs.

Doar pentru că nu ești un brand mare sau nu ești deloc un brand, nu înseamnă că nu poți crește gradul de conștientizare a afacerii tale. În zilele noastre, social media este cea mai bună opțiune. Iată de ce în 7 puncte.

Start Gratuit

Începutul nu vă costă bani, ci doar timpul. Creați o pagină Facebook / Instagram, puneți-vă programul de lucru, scrieți puțin despre magazinul dvs., încărcați fotografii cu produsele dvs. … Puteți face toate acestea fără niciun cost și cu siguranță vă va aduce beneficii. Cel puțin puneți ce faceți și unde vă aflați. Acest lucru va face mai ușor pentru persoanele din zona dvs. care caută ceva ce ați putea oferi.

Targetarea Locatiei

Când vorbim despre publicitatea pe Facebook, o caracteristică care se evidențiază cu siguranță este direcționarea excelentă în funcție de locație. Puteți viza oamenii după orașe, regiuni, țări … dar cel mai important pentru întreprinderile mici, prin scăderea pinului. Să presupunem că sunteți un restaurant mic, nou, în New York. Doriți să vizați pe cineva care este atât de departe încât nu va veni niciodată la voi? Cu publicitatea de pe Facebook, puteți viza persoane care se află pe o rază de 1,2,3,4 … mile de restaurantul dvs., indiferent dacă trec doar sau locuiesc în acea zonă. Depinde de persoanele la care doriți să ajungeți.

Targetarea Demografiei

Ce se întâmplă dacă vindeți machiaj? Poate ați dori să vizați bărbații, dar să presupunem că nu sunteți. 😀 Puteți viza persoane în funcție de sex, vârstă (pur și simplu nu faceți publicitate alcoolului către minori), educație, venituri financiare, starea relației, industria muncii, titlul postului … chiar evenimente din viață. Vindeți haine pentru copii? Țintește noi părinți și poate chiar prieteni ai acelor oameni.

Targetarea Intereselor si Comportamentelor

Vindeți ceva anume pe care nu l-ar cumpăra toată lumea? Ceva de genul jocurilor de societate? Invitați fanii unui anumit club de fotbal la un eveniment? Țintă de același interes! Puteți viza persoane care călătoresc adesea, care sunt membre ale unui anumit grup etnic (numai SUA) … Du-te și caută-te, cu siguranță ceva poate fi util.

Excluderi

De asemenea, puteți exclude persoane utilizând aceleași opțiuni de direcționare. Poate invitați oameni cu mintea deschisă la un eveniment din zona dvs. Atunci cu siguranță nu doriți să vizați persoanele conservatoare. Excludeți-le!

Cresterea Loialitatii si focus pe client

Toate opțiunile menționate mai sus pot fi excelente pentru a ajunge la oameni. Odată ce devin clienții dvs., există o opțiune minunată pe care o uită multe companii și care se numește Recenzii. A avea recenzii excelente poate fi cu adevărat util pentru achiziționarea de noi clienți. La urma urmei, o recomandare este întotdeauna cea mai bună recomandare. Dacă aveți un client mulțumit, rugați-l să lase o recenzie pe pagina dvs.!

Sperăm că te-au ajutat aceste informații! Acum știi cum să faci social media pentru afaceri mici!

Nu uita de ședința ta de consultanță GRATUITĂ în Facebook Ads👉AICI

Mai jos ai și ghidul începătorului în Facebook Ads👇 pentru mai multe informații.

Descarcă acum ghidul tău gratuit!
Marketing by

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.