fbpx

Retargetare-cum sa creezi o campanie cu ROAS imens

Dynamic ads sunt cele mai bune tipuri de reclame în momentul în care doresti să faci retargetare.

Cu retargetare prin dynamic ads, puteți reaminti oamenilor despre produsele pe care le-au navigat și / sau au achiziționat pe site-ul dvs. web, aplicația mobilă, Marketplace și Cumpărături Instagram. Atunci când utilizați dynamic, oamenii pot vedea automat produsele sau produse similare cu cele văzute anterior.

Cerințe pentru retargetare

  1. Evenimente Facebook pixel: aveți nevoie de un pixel Facebook implementat pe site-ul dvs. și utilizați evenimente standard pentru a raporta ce ID-uri de produs din catalogul dvs. sunt vizualizate, adăugate în coș și cumpărate.
  2. Catalog: aveți nevoie de un catalog pentru a utiliza anunțuri dinamice. Dacă este acceptat, puteți utiliza un flux de date existent de la una dintre integrările Facebook (de exemplu, Shopify).

Retargetarea unei audiente

1. Pentru a retargeta o audiență cu anunțuri dinamice urmează următorii pași:

Accesați crearea anunțurilor și începeți să creați anunțul dinamic. Când vă selectați publicul, alegeți Retarget ads pentru persoanele care au interacționat cu produsele dvs. de pe și de pe Facebook. Ca și obiectiv de camapanie, trebuie să fie obligatoriu pe Catalog Sales.

Retargetare

2. Alegeți o opțiune de retargeting:

  • Vizualizate sau adăugate în coș, dar nu achiziționate: promovați produsele din catalogul dvs. către persoanele care au vizualizat sau au adăugat aceste produse în coșul lor.
  • Adăugat în coș, dar nu achiziționat: promovați produsele din catalogul dvs. către persoanele care au adăugat acele produse coșul lor.
  • Upsell Products: Upsell produse din catalogul dvs. către persoanele care au văzut produse din setul dvs. de produse.
  • Produse de vânzare încrucișată: vindeți produse din catalogul dvs. către persoanele care au văzut produse din setul dvs. de produse.
  • Combinație personalizată: promovați produsele din catalogul dvs. către un public personalizat pe baza modului în care oamenii au interacționat cu produsele dvs. Dacă alegeți această opțiune, puteți selecta interacțiunile de public luate selectând incluziuni și excluderi. De exemplu, puteți include persoane care au adăugat produse în coșul lor în ultimele 45 de zile și să excludeți persoanele care au achiziționat produse în ultimele 45 de zile.

3. Introduceți numărul de zile în care a avut loc acțiunea pentru opțiunea de retargetare.

Sperăm că ți a fost de ajutor acest articol😉Spor la retargetare!

Nu uita de ședința ta de consultanță GRATUITĂ👉AICI

Mai jos ai și ghidul începătorului în Facebook Ads pentru informații mai avansate👇

Descarcă acum ghidul tău gratuit!
Marketing by

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.