Reclamele carusel îți permit să afișezi 2 sau mai multe creative într-un singur anunț, fiecare cu titlul său, descrierea, linkul și CTA. Pentru a derula printr-un carusel, oamenii glisează pe dispozitivul mobil sau fac clic pe săgețile de pe ecranul computerului.
Când creezi o reclamă carusel, poți utiliza sfaturile următoare.
Spune povestea cu toate componentele disponibile in reclamele carusel.
Imaginile și / sau videoclipurile care atrag atenția, dar nu ignora titlurile rapide, descrierile și butoanele de îndemn care oferă context, detalii și încurajare. Poți include până la 10 cărți în fiecare anunț carusel.
Spune povestea cu toate componentele disponibile ale caruselului. Imaginile și / sau videoclipurile care atrag atenția, dar nu ignora titlurile rapide, descrierile și butoanele de îndemn care oferă context, detalii și încurajare. Poți include până la 10 cărți în fiecare anunț carusel.

Folosește imagini și / sau videoclipuri care să fie coezive și captivante.
Crează imagini și / sau videoclipuri din același film sau care se simt asemănător. Când utilizezi videoclipuri în reclama cu carusel, vă recomandăm raportul de aspect pătrat (1: 1) pentru fiecare videoclip.
Furnizează o varietate de linkuri pentru reclamele carusel.
Dacă dorești să promovezi mai multe produse sau servicii, furnizează un link către produsul care este prezentat în fiecare card carusel. De exemplu, include un link către bluze într-un card carusel cu o bluză și un link către pantofii într-un card carusel cu pantofi. Reține că poți promova linkuri externe, pagini Facebook, evenimente Facebook și oferte Facebook în cadrul reclamei carusel.
Contactează clienții prin reclamele carusel.
Utilizează imagini de produs pentru a viza persoanele care au vizitat paginile de produse de pe site-ul tău web. Utilizează imagini de stil de viață atunci când vizezi clienți potențiali.
Arată mai întâi cardurile cu cele mai bune performanțe.
Formatul carusel îți să testezi mai multe creative simultan și să le aranjezi pe baza performanței. Apoi, poți înlocui sau elimina cardurile carusel cu performanțe reduse. Reține că, dacă utilizezi formatul carusel pentru a spune o poveste secvențială sau că o pânză pentru o imagine lungă, vei dori să renunți la această funcție atunci când creezi anunțul.

Asociază cu pagina de destinație perfectă.
Dacă ai un inventar mare, du persoanele care fac click pe reclama la anumite pagini de produse. Dacă un inventar mai mic, du persoanele care dau click pe un card carusel la pagina cu toate produsele din categoria respectivă. De exemplu, dacă pe un card carusel apare o bluză de damă, ai putea trimite oameni pe o pagină care prezintă toate bluzele de damă pe care le vinzi.
Folosește un set mare de produse.
Dacă alegi să utilizezi un set de produse din catalog pentru reclama, cu carusel, îți recomandăm să selectezi un catalog mare. Pentru a fi afișate în anunț, articolele trebuie să fie în stoc, nu respinse și nu variante ale aceluiași produs. Dacă numărul de articole disponibile din set scade vreodată la mai puțin de 2, reclama carusel se transformă într-un singur anunț imagine sau se oprește difuzarea.
Sperăm că ți-a fost de ajutor aces articol😉. Spor la Reclamele carusel!
Nu uita de ședința ta de consultanță GRATUITĂ👉AICI
Mai jos ai și ghidul începătorului în Facebook Ads pentru informații mai avansate👇