fbpx

Promovare Facebook – costuri minime ca să ai rezultare

Ai un business pe care vrei să îl muți în online? Ți-ai realizat avatarul și ți-ai dat seama că el petrece foarte mult timp pe rețelele de socializare?Ai încercat să aplici reclame Google, însă vrei să încerci și promovare Facebook?

Chiar dacă vrei să încerci acum rețelele de socializare sau deja ai rulat reclame, sigur o să găsești valoare mai jos.

În comparație cu Google Ads, unde nu există buget minim , pe partea de Facebook Ads situația este diferită.

În funcție de obiectiv, există o suma minimă pe care trebuie să o setezi astfel încât să ai rezultate.

Sunt 2 moduri de a seta un buget pentru promovare Facebook:

  • Campaign Buget Optimization
  • Ad Set
Promovare pe Facebook

El poate fi setat în 2 moduri

  • Daily Budget( tot bugetul se consumă pe parcursul unei zile)
  • Lifetime ( pe o săptămâna ,de ex, Facebook va consuma tot bugetul) și împarte o suma egală pe fiecare zi

La bugetul de tip Lifetime trebuie să acordăm o atenție sporită dacă dorim să-l reducem. Limita până la care o să puteți scadea bugetul va fi calculat în felul următor:

  • bugetul consumat până la în momentul actual + 10% din bugetul consumat în ultimele 2 zile. De exemplu: având un buget lifetime de 500 dolari, din care s-au investit 300 dolari, iar 100 dolari s-au investit în ultimele 2 zile, deci bugetul limită până la care veți putea să reduceți va fi de 310 dolari.

Revenind la bugetul minim în funcție de obiectivul campaniei, acesta depinde și de valuta care este setată în Ad Account.

Dacă Ad Account-ul vostru folosește: USD sau EUR

  • pentru o campanie care are focusul pe afișări trebuie să setați un buget minim de 1 dolar/zi
  • pentru o campanie pe click-uri, likes, vizualizări video sau postări trebuie să setați un buget minim de 5 dolari/zi 
  • pentru o campanie pe oferte, instalări de aplicatii sau alte evenimente trebuie să setați un buget minim de 40 dolari/zi

Dacă Ad Account-ul vostru folosește RON:

  • pentru o campanie pe afișări, bugetul setat trebuie să fie cel puțin 2 RON/zi
  • pentru o campanie pe click-uri, like-uri, vizualizări video sau postări, bugetul setat trebuie să fie cel puțin 10 RON/zi
  • pentru o campanie pe oferte, instalări de aplicații sau alte evenimente, bugetul trebuie să fie de cel puțin de 80 RON/zi

Atunci cand vrei să pornești promovarea pe rețele de socializare , trebuie sa fii constient de bugetul minim. Dacă bugetul nu ajunge la bugetul minim, Facebook nu iti va aduce rezultate.

Dacă întrebarea ta este cât buget să aloci în promovare, trebuie să analizezi business-ul, obiectivele (la câte comenzi pe zi dorești să ajungi etc.), costul mediu per achiziție, rata de conversie și coșul mediu.

Ședința ta de consultanță gratuită👉AICI

Nu uita de ghidul începătorului în Facebook ads👇

Descarcă acum ghidul tău gratuit!
Marketing by

Sursa: Doads, Facebook Blueprint

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.