fbpx

Preturi social media marketing

Când întrebați cât percepe o agenție, veți auzi „depinde”, în loc de un răspuns concret pentru prețuri social media marketing.

Deși nu este deosebit de util, este adesea adevărat.

Nu există un cost fix pentru o agenție de social media din România, așa că nu ești niciodată sigur la ce preț să te aștepți. Acest lucru poate face dificil să știi dacă plătești un preț corect sau dacă ești înșelat atunci când ești cotat cu un preț.

Pentru a vă arăta la ce să vă așteptați cu prețurile de gestionare a rețelelor sociale, cât o să plătiți atunci când angajați o agenție. Am adunat ceea ce este inclus în prețuri, prețurile medii și dacă este mai bine să angajați un freelancer sau o agenție.

Prețuri și pachete pentru agențiile de marketing

Prețurile agențiilor de management al rețelelor sociale pot varia drastic, agențiile percepând între 500 de euro și 2000-3000 euro pe lună pentru serviciile lor.

Când lucrați cu o agenție, ar trebui să aveți în vedere obiectivele și bugetul dvs. Cel mai scump nu va oferi neapărat cel mai bun serviciu. Cu toate acestea, obțineți adesea ceea ce plătiți.

Atunci când luați în considerare prețurile de gestionare a rețelelor sociale, ceea ce percepe o agenție, vă concentrați mai mult pe valoarea pe care vă așteptați să o primiți decât pe suma în numerar.

Dacă alegi agenția potrivită, investiția ta se poate amortiza rapid de mai multe ori.

Vă puteți face o idee aproximativă despre randamentul investiției pe care o puteți obține, uitându-vă la studiile lor de caz și observând rezultatele tipice pe care le obțin.

Prețurile unei agentii de marketing depind de mai mulți factori

Experienţă.

Cu cât au stat mai mult în tranșee, cu atât vor avea mai multă perspectivă și expertiză și, în consecință, probabil că vor percepe mai mult.

Locație. O agenție de management al rețelelor sociale din centrul Bucureștiului vă va costa mai mult decât o agenție din Craiova din cauza costurilor generale și a fondurilor de talente.

Competență. O agenție care câștigă în mod obișnuit premii și aduce un randament ridicat al investițiilor clienților lor poate obține un preț mai mare, în același mod în care sportivii de top obțin salarii mai mari.

Clientelă. Cu cine lucrează? Dacă lucrează cu companii Fortune 500 și nume cunoscute, vor costa mai mult.

Servicii oferite. Dacă sunt foarte specializați într-un singur serviciu, vor percepe mai mult decât vor percepe alte agenții pentru el. O agenție mai generală va costa probabil mai puțin, dar este posibil să nu obțină aceleași rezultate.

Durata contractului. Unele agenții preferă să blocheze clienții în contracte lungi, care pot fi mai ieftine, dar clienții nu pot merge mai departe dacă nu beneficiază de un raport calitate-preț. Agențiile care oferă contracte mai scurte, pe de altă parte, sunt nevoite să ofere rezultate.

Când vine vorba de cât percep agențiile de management al rețelelor sociale, acestea percep, adevărul este că depinde. Agențiile pot taxa pe campanie, pe luna, sau cu procent din bugetul de promovare. De obicei, acestea sunt prețurile pe care probabil le veți vedea:

Prețuri și pachete de gestionare a rețelelor sociale

Managementul rețelelor sociale constă în gestionarea conturilor sociale ale unei mărci, implementarea strategiilor și crearea de conținut captivant.

Tariful mediu al agenției în Romania pentru gestionarea rețelelor sociale este:

200 euro per luna.
Acest preț este adesea bazat pe un singur cont. Cu cât o agenție gestionează mai multe conturi sociale, cu atât este mai probabil ca acestea să ceara mai mult.

Prețuri plătite pentru campanii de promovare

Publicitatea plătită înseamnă cumpărarea de spațiu publicitar pe o platformă de social media pentru a vă prezenta reclamele publicului potrivit.

Există două moduri principale în care o agenție va percepe pentru acest lucru: o taxă lunară sau un procent din cheltuielile publicitare.

Pentru taxele fixe, taxa medie de agenție în Romania pentru publicitatea socială plătită este:

200 euro afacere locala(restaurant). 300-400 euro pentru afaceri cu servicii (destisti). 300-1000 euro pentru magazin online.
Dacă o agenție funcționează folosind un model de preț procentual, vă puteți aștepta să plătiți 10-15% din cheltuielile publicitare lunare totale pentru serviciu.

Majoritatea agențiilor vor oferi ambele modele de plată.

Agentie VS Freenlancer


Angajarea unui freelancer este mai degrabă ca si cum angajezi o mână suplimentară pentru a ajuta la un proiect. În timp ce, angajarea unei agenții este mai degrabă ca angajarea unui partener care să lucreze alături de tine pentru a crea o strategie și a-și valorifica resursele pentru a o aduce la viață.

Diferența de preț între agenții și freelanceri

Inițial, un freelancer este probabil mai ieftin decât o agenție. Acest lucru se datorează faptului că o agenție trebuie să plătească salarii, abonamente software și diverse alte costuri de operare. De asemenea, trebuie să facă profit. Cu toate acestea, un freelancer este o singură persoană.

Cu toate acestea, deoarece un freelancer este o singură persoană, probabil că va avea doar experiență într-un singur domeniu. În timp ce o agenție oferă o echipă de experți în diferite roluri, toți lucrând împreună.

Dacă aveți un proiect care necesită, de exemplu, promovare platita și producție video pentru anunțurile dvs., va trebui să angajați mai mulți liber profesioniști. Acest lucru poate crește rapid în preț. În timp ce, atunci când angajezi o agenție, poți obține ambele servicii sub același acoperiș.

De ce agențiile sunt o opțiune mai bună decât freelancerii.

Freelancerii pot opera mai repede decât o agenție și pot atinge termene limită strânse. Cu toate acestea, freelancerilor le lipsește o gamă completă de abilități, cunoștințe și resurse. Niciun individ nu va fi la fel de capabil ca o echipă mai mare.

Datorită modului în care i-ați angaja, un liber profesionist poate ajunge să devină mai mult un acceptator de comenzi decât unul care vă conduce sistematic procesul de marketing pe rețelele sociale.

O agenție va avea acces la resurse și va avea capacitatea pe care ar fi imposibil să o aibă un freelancer. Acest lucru are ca rezultat un produs final de calitate superioară, cu rezultate în general mai puternice.

Ce traseu ar trebui să urmezi? Alte întrebări la care ar trebui să răspunzi mai întâi.

Depinde de cât de critic este pentru tine succesul în rețelele sociale. Doriți să creșteți și să atingeți obiective printr-o strategie solidă sau pur și simplu cereți pe cineva să vă satisfacă nevoile de conținut sau de promovare platita?

Cel mai important însă, depinde de proiect și de bugetul de care dispuneți.

Dacă este ceva mic sau pe termen scurt, alegeți un freelancer. Cu toate acestea, dacă intenționați să desfășurați o campanie extinsă sau să vă dublați eforturile de socializare, aveți o agenție alături.

Sperăm că te am ajutat cu aceste informații! Acum știi cam ce prețuri cer agențiile de marketing.

Nu uita de ședința ta gratuită de consultanță pentru Facebook Ads👉AICI.

Mai jos ai și ghidul începătorului în Facebook Ads👇

Descarcă acum ghidul tău gratuit!
Marketing by

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.