fbpx

Pagina de Facebook-Spune adio Like-urilor

Mark a anunțat recent câteva schimbări majore pentru Pagina de Facebook (Pages).

Cea mai mare schimbare este trecerea de la Likes to Followers.

Facebook spune că această schimbare va ajuta proprietarii de Pagini să înțeleagă cât de mare este baza urmăritorilor lor.

De ce a luat Mark decizia asta legat de pagina de Facebook?

Pentru a elimina confuzia de a avea ambele opțiuni, atât Likes și Followers și a pune accent pe audiența mai “calitativă”, cea de urmăritori (Followers).

Acum, o persoană poate să-ți aprecieze pagina (Like), dar alege să nu o urmărească (Unfollow), iar acest lucru înseamnă că persoana nu va vedea conținutul postat pe pagina ta. În schimb, este mult mai probabil ca un Follower să vadă conținutul tău, în news feed-ul lui.

Iti vei pierde Like-urile pagina de Facebook ?

  • Dacă userul te urmărește (Following) și ți-a apreciat (Like) Pagina, va fi în continuare Follower și deci îți va vedea conținutul postat;
  • Dacă userul apreciază pagina ( Like ) dar nu este și follower, nu se va transfera după update ca și follower, deci îl vei „pierde”;
  • Dacă userul urmărește ( Follows ) pagina ta, dar a ales să nu o aprecieze ( Like ), acesta se va converti în Follower

Ce trebuie reținut este faptul că Like-urile paginilor vor dispărea complet și va rămâne doar numărul de Followers.

Ce mai e nou?

Pagini de Facebook

Pe lângă renunțarea la Page Likes, Facebook a anunțat și alte câteva funcționalități:

  • Un design nou a aspectului Paginii, mai simplist
  • O secțiune dedicată de News Feed a paginilor
  • O navigare mai ușoară între profilul personal și cel al Paginii
  • Noi opțiuni de  acces în partea de admin ( full control sau parțial )

Ce poti face?

Daca ai o baza de clienti fideli poti sa ii anunti printr-un live sau postare😉

Sperăm că ți-a fost de folos acest articol!

Nu uita de ședința ta de consultanță gratuită👉AICI

Mai jos ai și ghidul începătorului în Facebook Ads👇

Descarcă acum ghidul tău gratuit!
Marketing by

Sursa: DoAds, Facebook Newsroom

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.