fbpx

Înțelegeți publicul țintă pe Facebook pentru rezultate

Salutare iubitori de afaceri online. Astăzi o să vorbim despre publicul țintă de pe Facebook. Mai specific cum să ți-l alegi cu un exemplu concret.

Hai să nu mai pierdem vremea și să îi dăm bătaie.

Vom avea ca și caz real un nume fictiv: Marius.

Marius are o pepinieră care oferă livrări locale și un site web care vinde plante și rechizite pentru grădinărit. Marius este dornic să găsească mai mulți clienți care să replanteze grădini de casă. De asemenea, dorește să se asigure că își investește cu înțelepciune eforturile de marketing și banii.

De ce să definim publicul țintă?


Este important ca Marius să ajungă la persoanele cu cea mai mare probabilitate de a deveni clienți. Definirea publicului țintă al lui Marius este primul lucru pe care trebuie sa il faca

Ce este publicul țintă?


Un public țintă este grupul de persoane la care doriți să ajungeți cu mesajul dvs. de marketing, deoarece este posibil să acționeze ca urmare a vizionării acestuia.
Persoanele din publicul dvs. țintă vor avea în comun anumite caracteristici. Aceste caracteristici se împart în trei mari categorii:

Tipuri de segmente de public

Este posibil ca o companie să aibă mai mult de un public țintă.

Hai sa definim publicul țintă al lui Marius.

Folosind definițiile diferitelor segmente de public, să încercăm să definim publicurile Marius.

Publicul principal

Persoane interesate să își planteze și să-și întrețină grădina
Marius știe că o mulțime de oameni planifică sau plantează grădini de casă în această perioadă a anului. Selecția online a plantelor și a instrumentelor de grădinărit al lui Marius ar putea fi atractivă pentru ei.

Publicul secundar

Persoane care ar putea fi interesate de servicii de proiectare și întreținere.
Marius știe că aceste proiecte de grădină mai mari aduc o mulțime de venituri.

Public secundar 2

Oamenii care doresc să-și încolțească apartamentele cu plante de apartament.
Marius a observat un interes crescut pentru plantele de apartament printre mileniali. Deci, ea a decis că ar trebui să ofere o selecție de plante de apartament și pe site-ul său.

Sperăm că te-a ajutat acest articol. Spor la crearea publicului tău țintă!

Nu uita de ședința ta de consultanță GRATUITĂ👉AICI

Mai jos ai și ghidul incepatroului în Facebook ads👇 pentru mai multe informații pe această temă.

Descarcă acum ghidul tău gratuit!
Marketing by

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *