Ca marcă, trebuie întotdeauna să fii proactiv în creșterea gradului de conștientizare pentru produsul sau serviciul tău. Dacă ai o companie prezentă pe rețelele de socializare și ai un cont Instagram, probabil te-ai întrebat deja care este cea mai bună modalitate de a utiliza IGTV pentru afaceri.
Dar, ce e IGTV?
IGTV este încă o caracteristică relativ nouă pe care Instagram a lansat-o în iunie 2018. Asta face aproape cinci ani de la lansarea unei funcții video pe Instagram. După cum a explicat Instagram în declarația sa oficială: în aceste zile, oamenii se uită mai puțin la televizor și mai multe videoclipuri digitale. Până în 2021, videoclipurile mobile vor reprezenta 78% din totalul traficului de date mobile. Și am aflat că publicul mai tânăr petrece mai mult timp cu creatorii de conținut amatori și mai puțin timp cu profesioniștii.

Care sunt principalele caracteristici ale IGTV?
Este pentru mobil, ceea ce înseamnă că a fost construit pentru modul în care utilizați de fapt telefonul. Ecran vertical și complet. Este simplu și intuitiv, deoarece începe redarea videoclipului imediat ce deschideți aplicația. Nu trebuie să căutați și să navigați pentru a începe și este ușor să efectuați mai multe sarcini.
Ca marcă, poti utiliza IGTV pentru îmbunătățirea afacerii și te poti apropia de publicul tau. De asemenea, este o modalitate excelentă pentru oameni de a iti descoperi marca.

De ce ar trebui sa il folosesti pentru afacerea ta?
Răspunsul este simplu. Dacă publicul tau de marcă este pe Instagram, o parte echitabilă din acesta se uită probabil la IGTV. Și acesta este un motiv suficient pentru a iti promova și marca acolo. După cum se afirmă în declarația IGTV: Credem că acesta este viitorul videoclipului. Oamenii continuă să petreacă mai mult timp cu divertismentul pe dispozitivele lor mobile și le facem mai ușor să se apropie de creatori și de conținutul original pe care îl iubesc. Deci, cum să-l utilizezi? Iată câteva sfaturi.
Refoloseste continutul pe care deja l-ai produs
Iti sugerăm să reutilizezi conținutul video popular de pe alte platforme de socializare și să-i dai o nouă viață pe IGTV. Poti utiliza videoclipuri live Facebook sau conținut YouTube și le poti utiliza pentru IGTV adaptându-le pentru format vertical. De asemenea, poti partaja părți din postările tale de blog sub formă de sfaturi scurte sau articole.

Hai cu share la continut autentic
Oamenilor le place să vadă conținut brut și needitat pe rețelele de socializare. Este o gură de aer proaspăt printre toate imaginile și videoclipurile perfect editate care sunt postate în fiecare zi. Acesta este un alt mod de a utiliza IGTV în scopuri comerciale. Ca marcă, o poti utiliza în avantajul tau partajând tipul de videoclipuri din culise care arată dezvoltarea, producția și distribuția produselor.
Lucrul minunat despre IGTV este că aceste videoclipuri nu necesită o editare suplimentară sau o producție mare. Sunt simple și directe. Deci, indiferent dacă te afli în industria alimentară, în modă sau într-o a treia industrie, găseste ceva interesant pe care oamenii să nu-l cunoască și să-l împărtășească. Nu trebuie să fie ceva măreț sau extraordinar de special. Filmeaza procesul de a crea cel mai poular de ciocolată sau de a crea cea mai nouă colecție sau brainstorming pentru numele unui nou produs. Desigur, ai grijă întotdeauna să nu lasi secretul unei companii sau să strici noul produs lansat în videoclipul dvs. IGTV. Poti afișa doar o mică parte a procesului. Suficient pentru a suscita interesul spectatorilor.
De asemenea, poti utiliza IGTV pentru interviuri scurte și distractive, prezentându-vă angajații sau persoanele relevante din industria dvs. Organizeaza preluări, tururi de birouri sau companii, etc. Opțiunile de utilizare a IGTV pentru afaceri sunt cu adevărat nesfârșite. Și cei interesați de marca ta vor fi dornici să vadă acest tip de conținut.

Creaza tutoriale scurte
În calitate de marcă care vinde un anumit tip de produs, probabil că repeti „cum să?” întrebări pe conturile tale de socializare. Poti oferi informații excelente și poti răspunde la toate aceste întrebări cu un simplu videoclip IGTV. Luați cele mai multe întrebări despre produs și creați un scurt videoclip de 10 minute care prezintă toate posibilitățile sale. Acest tip de videoclip educațional este întotdeauna un conținut bun pe conturile dvs. de socializare.
Un lucru grozav este că nu au o dată de expirare. Când oamenii îți achiziționează produsul, pot veni oricând în contul tău și pot găsi un tutorial util despre cum să folosești toate caracteristicile produsului în cel mai bun mod posibil. Este ca și cum ai avea instrucțiuni interactive tot timpul online.

În cele din urmă, nu te simti presat să utilizezi IGTV în scopuri comerciale doar pentru că este un lucru nou fierbinte în lumea digitală. Înainte de a începe să postezi conținut, fa cercetări și încearca să indici câteva avantaje ale adăugării acestui tip de conținut în strategia ta de marketing digital. În cele din urmă, mergi acolo unde este publicul dvs. Dacă consumatorii țintă utilizează IGTV, nu fi timid să-l testezi.
Sperăm că ți-au fost de ajutor aceste informații! Acum stii cum sa folosesti IGTV pentru afaceri.
Nu uita de ședința ta GRATUITĂ pentru Facebook Ads👉AICI.
Mai jos ai și ghidul Începătorului în Facebook Ads👇pentru mai multe informații.