Dacă în trecut am vorbit despre evenimentele pe care trebuie să le ai pentru e-commerce, ne am gândit să facem un articol și pentru servicii cu facebook pixel.
Dacă ai o afacere care are nevoie să scoată oamenii din online și să îți intre pe ușă,atunci trebuie să fii atent la ce urmează😉.
Ce este Facebook Pixel?
Pe scurt, pixelul este o bucată de cod care trebuie implementată pe shop-ul tău online prin care urmărești activitatea userilor care îți vizitează magazinul. Acesta funcționează prin plasarea și declanșarea de cookies și te ajută să colectezi cât mai multe date despre audiența ta și modul în care aceasta utilizează website-ul.
Pentru partea de generare trebuie să știi că dintr-un singur Ad Account poți genera un singur Pixel. Codul de tracking îl găsești în tabul de “Events Manager”. O dată generat, nu ai posibilitatea să-l ștergi din cont și să-l generezi din nou.

Ce event-uri trebuie să instalez?
Fiecare business este diferit și trebuie să te gândești ce eveniment îți dorești. Trebuie să ai un traseu pe care vrei ca clientul să îl urmeze.
Dacă vrei să se programeze la salon, să vină la un eveniment la restaurant. Să vină la o întâlnire cu un agent imobiliar, noi îți recomandăm următoarele evenimente.
- Lead sau Schedule – pe pagina unde este implementat formularul
- Submit application – poți să-l implementezi să se activeze când utilizatorul apasă pe butonul de “Trimite”
Dacă dorești să ghidezi utilizatorii către pagina de contact, îți recomandăm să implementezi event-ul Contact.
În funcție de aceste event-uri poți să optimizezi campaniile astfel încât Facebook să afișeze reclame utilizatoriilor care sunt predispuși să activeze acel event. În plus, poți să implementezi audiențe pe care să le retargetezi. De exemplu, ai un salon de coafura, poți implementa o audiență cu persoanele care s-au programat în urmă cu 30 de zile și le readuci aminte că au nevoie de o programare nouă.
Nu uita de ședința de consultanță gratuită👉AICI
Ai mai jos și ghidul începătorului în Facebook Ads👇
Sursa:AICI