Un catalog conține articolele la care doriți să le faceți publicitate sau să le vindeți pe Facebook și Instagram. Furnizarea de informații despre articole de înaltă calitate în catalogul dvs. îi ajută pe clienți să vă descopere articolele și să ia decizii de cumpărare mai informate.
Urmați aceste bune practici pentru a construi și gestiona un catalog de înaltă calitate:
Utilizați un singur catalog pentru reclame și comerț:
Vă recomandăm să păstrați toate articolele într-un singur catalog în loc să creați mai multe cataloage. Acest lucru face mai ușoară gestionarea inventarului și vă ajută să vă construiți publicul pentru anunțuri. De asemenea, dacă configurați magazinele Facebook, va trebui să selectați un singur catalog pentru conectare.
Păstrați prețurile și disponibilitatea actualizate:
Clienții vor avea o experiență mai bună și vor avea mai multă încredere în afacerea dvs. dacă articolele pe care le văd în anunțurile sau magazinul dvs. sunt în stoc și au un preț corect.
Furnizați titluri și descrieri precise:
Titlurile și descrierile articolelor contribuie la prima impresie a clientului asupra articolului dvs. Asigurați-vă că includeți detalii importante, evitați completarea cuvintelor cheie și corectați pentru ortografie. Aflați mai multe despre specificațiile pentru titluri și descrieri.
Alegeți imagini de înaltă calitate:
Pentru a vă prezenta articolele, utilizați imagini de înaltă rezoluție cu cel puțin 500 x 500 pixeli și afișați articolele dvs. cu precizie.
Asigurați-vă că linkurile articolelor sunt corecte:
Asigurați-vă că linkurile articolelor dvs. nu sunt rupte și că fiecare link duce la articolul corect de pe site, astfel încât clienții să poată afla mai multe despre acesta sau să îl cumpere.
Includeți informații despre categoria produselor:
Dacă vindeți articole cu magazinele Facebook, furnizați o categorie de produse pentru fiecare articol din catalog. Apoi puteți furniza informații mai specifice pentru fiecare categorie. Acest lucru îi ajută pe clienți să vă descopere articolele. Dacă utilizați plata, este necesar și în scopuri fiscale.
Creați seturi de articole în catalog:
În catalog, creați seturi, care sunt subgrupuri de articole. Puteți utiliza seturi pentru a controla articolele care apar în anunțurile dvs. sau pentru a include colecții de articole din magazinul dvs. de pe Facebook sau Instagram.
Verificați dacă articolele sunt respinse:
Articolele care nu respectă Politicile Facebook de publicitare sau Politicile comerciale apar ca respinse în catalogul dvs. și nu vor fi afișate în anunțuri sau în magazin. Verificați-vă periodic articolele și solicitați o a doua examinare dacă credeți că au fost respinse incorect.
Asigurați-vă că aveți permisiunile corecte:
Pentru a efectua acțiuni pe un catalog, cum ar fi adăugarea de articole sau crearea de seturi, veți avea nevoie de nivelul de permisiune corect pentru catalog în Business Manager. Există două niveluri de permisiune pentru cataloage: Gestionați catalogul sau Creați anunțuri.
Sperăm că acest articol a fost de ajutor😉. Spor la creat un Facebook Catalog!
Nu uita de ședința ta de contultanta GRATUITĂ👉AICI
Mai jos ai și ghidul începătorului în Facebook Ads pentru informații mai avansate👇