fbpx

Facebook ads-Tipuri de audiențe

Facebook Ads

Audiențele au rolul de a îți face muncă mai ușoară în momentul în care te apuci de Facebook Ads.

În momentul în care vrei să creezi o audiență mai specială pentru Facebook ads, ai trei opțiuni:

– Audiențe personalizate.

– Audiențe asemănătoare.

-Audiențe speciale

Mergi după cum îți arată următoarele poze, tu fiind in Facebook Business Manager.

Apasă pe acel pătrat alcătuit din puncte și apoi pe audiențe.

Facebook ads
Facebook ads

Acum haide să specificăm ce înseamnă fiecare în parte și cum să alegi audiența cea mai potrivită pentru tine.

  • Audientele asemanatoare. O Audiență asemănătoare îți permite să folosești o audiență custom (audiență personalizată) ca sursă. Prin urmare, poți să construiești o altă audiență formată din persoane cu interese și comportamente similare cu cele din audiență custom. De exemplu, îi poți spune Facebook-ului să îți găsească oameni similari cu cei care au achiziționat de pe site.

Cum decide Facebook pe cine să adauge în Audiența Lookalike?

  1. Comportamentul utilizatorului pe Facebook, pe app-urile adiacente si in grupurile Facebook.
  2. Interese.
  3. Date demografice: vârstă, sex si locatie.
  4. Pagini apreciate.
  5. Reclame cu care a interactionat persoana.
  6. Pixel Data: prin faptul că Facebook Pixel e instalat pe milioane de pagini, sunt enorm de multe date de la utilizatori.

Cu cât mărimea audienței este mai mică, cu atât ea este mai precisă. Noi îți recomandăm să o lași între 0-1%.

Facebook ads
  • Audientele personalizate. Cu ajutorul acestor audiențe te adresezi persoanelor care deja și-au arătat interesul pentru brandul tău. Spre exemplu, poți crea o audiență care să îi conțină pe cei care au adăugat in coș, dar nu au cumpărat. Pe cei care au intrat pe site, etc.

Această audiență este folosită pentru retargetare. Însă, trebuie să ai o sursă de date pe care să o pui, facebook pixel, pagină de facebook, etc.

  • Audiența specială folosește informațiile existente despre cei mai valoroși clienți ai tăi. Te ajută să te adresezi persoanelor care au un coportament online asemănător. Funcționează la fel ca și audiența asemănătoare, dar are nevoie de o sursă, precum o audiență lookalike pe care deja ai creat-o.
Facebook ads

Sperăm că acest articol te-a ajutat pe cât posibil! Spor la Facebook ads.

Sedinta ta de consultanta grautuita👉AICI

Nu uita să îți iei articolul Gratuit de introducere în Facebook ads👇👇

Descarcă acum ghidul tău gratuit!
Marketing by

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *