fbpx

Facebook Ads-Cum să creezi o audiență

Facebook Ads

În acest articol o să îți facem o mică introducere în crearea unei audiențe pentru Facebook ads.

În primul rând asigură-te că ești în business managerul Facebook. Apoi ar trebui să se vadă cam așa. Apasă pe acel pătrat cu puncte( nu contează în ce seciune ești, îl vei găsi).

Facebook ads

Apo în partea stânga sus vei avea butonul asta, apasă pe el.

Facebook ads

În cele ce urmează, vom merge cu opțiunea audiență personalizată. Mai multe detalii despre audiențe găsești aici:

Facebook ads

Apoi vom merge cu opțiunea site web, dar poți să alegi ce vrei în funcție de ce fel de audiență vrei să realizezi. Apoi apesi inainte.

Facebook ads

În cele ce urmează o să trebuiască să îți alegi o sursă de evenimente, Pixel în cazul nostru. Apoi îți alegi tipul de eveniment pe care îl dorești

-Vizitatorii site-ului
-Cei care au adugat în coș
-Cei care au vizualizat anumite pagini din site
-Cumpărat
-Inițializare Comandă

Apoi alegi o durata de fidelizare, adaugi un nume specific și o descriere că să știi ce fel de audiență este.

Facebook ads

În cazul în care vrei să mai rafinezi sau extinzi audiență ai opțiunile „Include mai multe persoane” sau „Exclude mai multe persoane”.

-Include mai multe persoane presupune să mai adaugi o audiență. Spre exemplu cei care au adăugat în coș + cei care au inițializat comandă.

– Exclude persoane presupune să elimini o posibilă audiență. Spre exemplu să îi ai pe cei care au adăugat în coș, dar nu vrei să îi ai pe cei care au cumpărat( pentru că vrei să le arăți reclame diferite).

Procesul este același ca cel prezentat mai sus.

Apoi o să dureze puțin timp până când Facebook îți pupulează audiență că să o poți folosi.

Sperăm că acest articol ți-a fost de ajutor. Spor la Facebook ads!

Ședința ta de consultanță gratuită👉AICI

Descarcă acum ghidul tău gratuit!
Marketing by

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.