Dacă ai rulat până acum Facebook ads, dar nu ai idee de unde vin rezultatele și cum vin ele. Citește mai departe, suntem siguri că o să te ajute.
Atunci când faci promovarea pe Facebook/ Instagram, tu trebuie să îți cauți publicul țintă în funcție de ce interese au. Poate ți ai făcut deja câteva avatare pentru publicul tău țintă și trebuie să verifici care merge cel mai bine.
Dacă ai rulat campanii și mai ales, dacă ai avut targetare largă, poți analiza datele strânse și să le segmentezi, iar mai apoi să implementezi cât mai targetate. Toate aceste informații le găseșți folosind opțiunea de Breakdown.
Breakdowns/ Defalcare îl vei găsi în Ads Manager, în partea dreaptă a meniului.

Și după cum vezi, mai departe poți să alegi din trei categorii.
Dupa timp poti sa setezi datele de la Facebook ads.

Folosind această opțiune, datele vor fi afișate pe fiecare zi/ săptămână/ lună. Este un raport bun de analizat pentru a observa tendințele zilnic, de exemplu, mai ales dacă se rulează campanii pe o perioadă scurtă de timp.
Dupa livrare

- Vârstă
- Gen
- Vârstă și gen
- Tara– divizarea datelor în funcție de țară
- Regiune – divizarea datelor în funcție de județ
- Tipul de device folosit – divizarea datelor în funcție de device-uri (Android smartphone, Iphone, Ipad etc.
- Platforma – Facebook sau Instagram
- Timpul din zi
- Și alte câteva opțiuni care sunt combinații dintre cele de sus
Deci poți să faci o campanie în funcție de rezultatele pe care le vezi aici. Vârstă 25-30, București, Bărbați, Smartphone,etc.
Dupa actiune

- Dispozitive conversie – arată volumele de date, dar împarte și costul/ CPA
- Tip de reactie la postari – arată câte și ce tip de reacții
- Destinatie
- Tip vizualizare clip video
- Sunet video – divizează datele în funcție dacă videoclipurile s-au vizualizat cu sonor sau nu
- Unitate de carusel – este valabilă doar dacă se folosesc reclamel Carusel
Nu uita de ședința ta de consultanță gratuită👉AICI
Ai mai jos și ghidul începătorului în Facebook Ads👇
Sursa: AICI