fbpx

Cum să cunoști nevoile clientului

Ce s-ar întâmpla cu marketingul tău dacă ai ști care sunt nevoile clientului?

Ai efectuat vreodată o campanie de marketing cu convingerea că o să reușească, dar fără a efectua nicio cercetare?

Apoi, după o lună, afli că, campania publicitară nu a reușit să îți satisfacă așteptările și ai pierdut o sumă importantă de bani?

La un moment dat, toți am încercat să citim gândurile clienților noștri. Drept urmare, obiectivele sunt frecvent ratate.

În schimb, utilizează una dintre aceste trei tehnici de cercetare pentru a descoperi cerințele clienților înainte de a face o eroare de marketing costisitoare.

Hai sa vedem cum să cunoști nevoile clientului!

Ce trebuie să știi despre clienții tăi?

Fundamentele

Pentru a începe, trebuie să înțelegi mai întâi datele demografice ale clienților, precum și problemele, grijile și dorințele acestora. Ar trebui să fii conștient de următoarele trăsături ale clienților tăi:

  • Cine sunt ei?
  • Ce fac ei?
  • De ce cumpără?
  • Care este categoria lor de venit?
  • Care este locația lor?
  • Sunt un anumit gen?
  • Au o anumită vârstă?
  • Ce își doresc aceștia atunci când cumpără un produs sau serviciu ca al tău?
  • Care sunt preocupările lor cu privire la achiziționarea produsului sau serviciului tău?
  • Care sunt preocupările lor cu privire la achiziționarea de la tine?
  • Care a fost, dacă există, o experiență negativă pe care au avut-o atunci când au cumpărat un produs sau serviciu ca al tău în trecut?
  • Ce cred oamenii despre concurență?

Cunoașterea piaței țintă te va ajuta să determini cum, unde și cui ar trebui să comercializezi produsul sau serviciul. În plus, poți viza consumatorii în funcție de demografia lor printr-o serie de platforme publicitare pe internet.

Aceasta înseamnă că nu vei pierde bani pentru a promova către cei care nu fac parte din grupul țintă.

Detalii de marketing

Poți aprofunda puțin cu instrumentele de cercetare furnizate în această postare pentru a determina exact ce mesaje și imagini rezonează cel mai bine cu clientul tău ideal. Următoarele sunt alte câteva aspecte de luat în considerare:

  • Ce cuvinte sau expresii provoacă un răspuns pozitiv din partea clienților tăi?
  • Ce caută ei în ceea ce privește informațiile?
  • Ce le stârnește curiozitatea?
  • Ce fel de imagini funcționează cel mai bine pentru clienții tăi?

Cercetare de piață cu Survey Monkey

Survey Monkey este un lider în cercetarea de piață de mult timp. De asemenea, poți obține o mulțime de informații gratuit!

Poți crea propriile sondaje pentru a le trimite clienților folosind interfața lor sau poți cumpăra răspunsuri la sondaj din rețeaua lor. Mai multe șabloane cu întrebări, de la date demografice la satisfacția clienților, sunt disponibile prin intermediul sistemului.

Cu Survey Monkey, ai un număr aproape nelimitat de posibilități pentru a obține o opinie imparțială despre orice ai nevoie.

Am folosit sistemul pentru o varietate de scopuri, inclusiv cercetarea produselor, votul pentru design de logo, feedbackul clienților, analiza demografică și urmărirea evenimentelor.

Scanează site-ul pentru cuvinte cheie cu Ubersuggest

Descoperirea termenilor și expresiilor căutate frecvent este unul dintre cei mai puternici indicatori de marketing.

Există diverse instrumente scumpe pentru această activitate, cum ar fi SEMRush sau SpyFu, însă Ubersuggest funcționează la fel de bine și este complet gratuit.

Poți obține o foaie de calcul care conține informații vitale introducând adresa URL sau cuvântul cheie al oricărui site web.

Foaia de calcul va spune cât de des este căutat un cuvânt cheie sau o expresie pe Google, cât de mult ar trebui să plătești pentru el dacă ai lansa o campanie și nivelul de dificultate atât pentru campaniile plătite, cât și pentru cele organice.

De ce vrei aceste informații?

Aceste date sunt cruciale atât pentru a oferi clienților informațiile specifice de care au nevoie, cât și pentru a se clasa mai sus pe Google.

Inspiră-te din cuvintele și expresiile pentru care te clasezi deja.

Cu o căutare rapidă a adresei URL sau a unui rival pe Ubersuggest, vei găsi:

  • Trafic organic lunar
  • Principalele pagini SEO ale site-ului, inclusiv backlink-urile lor
  • Cuvintele cheie pentru care se clasează site-ul

Aceasta îți va arăta cuvintele exacte pe care oamenii le folosesc pentru a ajunge la site-ul tău pe Google. Este posibil să descoperi că te clasezi pentru cuvinte cheie și expresii pentru care nu ai intenționat să te clasezi.

Poți utiliza aceste informații pentru a îmbunătăți clasarea site-ului pe Google, optimizându-l exact pentru acele cuvinte cheie.

De asemenea, deschide un univers cu totul nou de materiale și posibilități de mesagerie, toate fiind adaptate la ceea ce caută utilizatorii de internet.

Consultă cuvintele și expresiile sugerate pe baza unei cercetări de cuvinte cheie

Când utilizezi Ubersuggest pentru a căuta un cuvânt cheie, vei vedea o listă de cuvinte cheie și expresii sugerate, împreună cu volumul de căutare a acestora.

Acest lucru îți va oferi expresiile exacte pe care oamenii le folosesc pentru a căuta informații despre sectorul tău.

Volumul de căutare îți va spune de câte ori este căutat fiecare cuvânt sau expresie în fiecare lună, indicând popularitatea termenului sau expresiei.

Descoperă întrebări exacte, prepoziții și comparații pe care oamenii le caută pe Google

Filele „Întrebări”, „Prepoziții” și „Comparații” de pe Ubersuggest sunt o funcție adăugată. Aceste trei file vor dezvălui o comoară de expresii pe care oamenii din sectorul tău le caută pe Google.

Să ne prefacem că ești un avocat de afaceri și că, cauți „Dreptul afacerilor”.

Iată câteva sugestii de la Ubersuggest.

Întrebări

„De ce este important dreptul afacerilor”

„Ce este dreptul afacerilor pdf”

„Ce este dreptul și etica în afaceri”

Prepozitii:

„ drept al afacerilor – studiu de caz”

„ ce este contractul în dreptul afacerilor”

Comparații:

„dreptul afacerilor și mediul juridic”

„dreptul afacerilor și etica”

„dreptul afacerilor vs. dreptul corporativ”

Cu termenii și expresiile găsite de aceste capabilități în Ubersuggest, vei ști exact ce caută clienții pe Google atunci când caută informații în industria ta.

De acolo, poți folosi aceste cuvinte, expresii și idei pentru a îmbunătăți SEO-ul site-ului, pentru a genera conținut pe care oamenii doresc să-l citească și pentru a folosi un limbaj pe care clienții îl înțeleg.

Instrumente și cercetare Google Ads

Dacă ai un cont Google Ads, există două instrumente majore pentru a descoperi exact ceea ce caută clienții.

Planificator de cuvinte cheie

Planificatorul de cuvinte cheie Google funcționează similar cu Ubersuggest, deoarece poți introduce o adresă URL sau cuvinte cheie pentru a afla câte persoane caută diferite cuvinte și expresii pe Google.

Utilizează aceste sugestii de cuvinte cheie și expresii pentru a crea conținut nou, pentru a optimiza site-ul web și pentru a oferi exact ceea ce caută clienții.

De asemenea, îți va arăta modele care au apărut în ultimul an pe baza cuvintelor cheie. Acest lucru poate fi util dacă încerci să afli „Când” să scrii despre un anumit subiect.

Dacă ești în industria de aer condiționat, de exemplu, efectuează câteva cercetări pentru a afla când oamenii caută aparate de aer condiționat online și apoi furnizează materiale cu puțin înaintea tendințelor pentru a prinde valul de publicitate.

Încheierea cercetării

Vei înțelege mult mai bine nu numai cine este consumatorul, ci și care sunt interesele acestuia și vocabularul pe care îl folosește dacă utilizezi aceste instrumente.

Sperăm că te-au ajutat aceste informații! Sperăm că acum stii cum să determini nevoile clientului!

Nu uita de ședința ta de consultanță GRATUITĂ pe Facebook Ads👉AICI.

Mai jos ai și ghidul începătorului în Facebook Ads👇

Descarcă acum ghidul tău gratuit!
Marketing by

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *