Stiai că achiziționarea unui nou client ar putea costa de cinci ori mai mult decât păstrarea clienților actuali?
Deși generarea de potențiali clienți este importantă, este de asemenea esențial ca eforturile tale de marketing să se concentreze asupra clientelei actuale pentru a încuraja cumpărăturile repetate.
Cum să crești veniturile de la clienții actuali?
În continuare o să facem o explicație detaliată a celor mai eficiente strategii de marketing pentru remarketingul clienților actuali.
Valoarea pe viață a clientului
Valoarea pe durata de viață a clientului (CLV) este suma de venit la care te poți aștepta de la un singur client pe parcursul interacțiunii sale cu brandul. Vrei să te asiguri că nu „lăsă bani pe masă” prin restrângerea posibilităților de venit ale bazei tale de clienți.
Clienții te plac și îți susțin deja compania. Drept urmare, sunt cei mai ușor de vizat pentru afaceri repetate. De fapt, o îmbunătățire cu 5% a reținerii clienților poate crește profitabilitatea unei companii cu 75%.
Cu eforturile de marketing web corecte și planificate, țintirea bazei de consumatori este mult mai ușoară decât ai crede.
Upselling și Cross-Selling
Upselling și cross-selling sunt două dintre cele mai eficiente strategii de a crește CLV mediu al companiei tale și de a genera afaceri repetate.

Poți vinde articole sau serviciile folosind mai multe niveluri. Prezintă diferitele niveluri și încearcă întotdeauna să vinzi nivelul superior clienților.
Oferă pachete de produse sau servicii pentru a încuraja vânzările. Când un client cumpără două sau trei produse/servicii, primește o reducere la toate. Este o situație câștigătoare pentru toți cei implicați. Clientul primește o reducere, iar tu primești mai multă afacere generală.
Atât inițiativele de upselling, cât și de cross-selling pot beneficia de campanii personalizate de automatizare (e-mail).
- Campanie de e-mail de upselling: Când un client face o achiziție, i se trimite un e-mail prin care se spune că are 24 de ore pentru a trece la nivelul superior pentru un preț redus.
- Campanie prin e-mail de vânzare încrucișată: după o achiziție, unui client i se trimite un e-mail prin care se spune că poate face achiziția unui pachet la un preț redus.
Mici eforturi de marketing digital ca acesta pot avea un impact semnificativ asupra profitului tău. Și cu cât un client cumpără mai mult de la tine și se interacționează cu tine, cu atât mai puternică devine legătura lui cu brandul.
Introdu produse noi
Creșterea ofertei de produse îți permite să „sapi mai adânc” în buzunarele clienților actuali. Nu oferi doar înlocuitori pentru ceea ce ai deja; încearcă să fii strategic cu oferta ta de produse.
Concentrează-te pe dezvoltarea de produse care sunt „suplimente” grozave pentru ofertele tale actuale de produse. Spa-urile, de exemplu, oferă frecvent produse de înfrumusețare pe care clienții le pot cumpăra la ieșire.
O altă opțiune este ca un magazin online de pantofi să înceapă să vândă produse de îngrijire a pantofilor.
Asigură-te că promovezi noile produse prin e-mail, rețelele sociale și site-ul web, printre alte canale de marketing online.
Remarketing
Clienții sunt vizați cu o anumită publicitate pe baza istoricului căutărilor lor în remarketing. Publicitatea Google și reclamele pe rețelele sociale sunt cele mai populare metode de remarketing.

Campaniile de retargeting pot fi folosite pentru a reangaja clienții care nu au cumpărat de ceva timp. Acest lucru poate ajuta la scăderea uzurii clienților și la creșterea vânzărilor. Este ca o ușoară reamintire a brandului pentru clienții existenți, care le poate stârni din nou interesul.
Clienții care au fost deja cuceriți și care cred în brand sunt clienții tăi actuali. Nu trebuie să treci cu vederea potențialul pe care îl dețin acești clienți. Poți crește cheltuielile medii per client și veniturile cu strategiile corecte de marketing digital.
Sperăm că ți au fost de ajutor aceste informații! Acum sperăm ca stii cum să crești veniturile de la clienții actuali.
Nu uita de ședința ta de consultanță GRATUITĂ în Facebook Ads👉AICI.
Mai jos ai și ghidul inceptatorului în Facebook Ads👇