Dacă ești un înflăcărat al rezultatelor, tabelelor și totul să fie bine pus la punct, ai nimerit bine. În acest articol o să vorbim despre cum poți să îți creezi rapoarte pentru Facebook Ads exact așa cum vrei tu.
Sunt două modalități prin care poți să faci asta:
Excel direct din Ad Account
Este o metodă foarte bună pentru cei cărora le place să folosească Excel. În ads manager ai în partea dreaptă reports. Apoi, apeși pe Creat custom Reports și o să se deschidă o pagină nouă

Aici ai următoarele variante:
- să denumești raportul
- să schimbi perioada de raportare
- să aplici filtre pentru a realiza raportarea doar pe anumite campanii/ adset-uri/ reclame
- Breakdown – datele vor fi separate și organizare în funcție de metricii aleși
- Metrics – vei selecta parametrii pe care vei dori să îi analizezi

Folosind această metodă de raportare poți să realizezi un raport complex prin care să adaugi metricii pentru trafic (Impressions, Reach, Frequency, CTR, CPC, CPM, Link Clicks, Landing Page Views), iar mai apoi să îi adaugi pe cei pe funnel (Added to Carts, Cost per Added to Cart, Initiated Checkout, Cost per Initiated Checkout, Purchases, Cost per Purchases, Purchases Conversion Value, ROAS) și Amount Spent.
Tot ce trebuie să faci mai apoi, trebuie doar să îl descarci din butonul din dreapta-sus a ecranului. Dacă dorești să ai datele sumarizate, trebuie să bifezi “Include Summary Row”.

O altă variantă este Facebook Analytics, o să dispară curând din păcate😎.
Facebook Analytics
Ajungi la el în felul următor, apeși pe cele trei liniuțe și cauți Analytics.

Apoi o să se deschidă o fereastră cum e cea de mai jos.

Totuși, o problema este că nu poți să descarci informațiile, deci o să fie ceva bătăi de cep cu înțelegerea acestui tool.
Sperăm că ți-a fost de ajutor acest articol! Acum spor la rapoarte pentru Facebook ads!
Nu uita de ședința ta GRATUITĂ 👉AICI
Mai jos ai și ghidul inepatorului în Facebook Ads👇 pentru informații mai detaliate
Sursa:AICI