fbpx

Ce este si cum creezi un catalog de produse Facebook

Un catalog Facebook este o unealtă de comunicare între ecommerce și Facebook. Acesta îți permite să ai o bază de date a produselor pe care le ai în magazin și să o trimiți către Facebook pentru reclame mai eficente. Hai sa vedem cum creezi un catalog Facebook

De ce este important un catalog Facebook? 

Acest catalog este important pentru că ai mereu o conexiune între stocul de pe magazin și produsele pe care tu le promovezi pe Facebook.

Deci ,să zicem că rulezi o reclamă pentru un produs cu un stoc de 20 de bucăți. În momentul în care nu ai catalogul pus la punct acea reclamă va continua să fie afișată chiar dacă tu nu mai ai stoc pentru acel produs și pierzi bani degeaba.

În momentul în care ai catalog reclama va fi oprită instant. Ce zici, e important?

Ai urmatoarele beneficii:

  • Permiți Facebook să extragă informații esențiale, cum ar fi cantitatea și prețul produselor, pentru a te asigura că anunțurile sunt corecte.
  • Permiți Facebook să modifice în mod dinamic anunțurile pe baza informațiilor despre disponibilitatea produselor.
  • Ți se oferă acces la anumite tipuri de instrumente Facebook pe care nu le-ai putea folosi altfel, cum ar fi Instagram Shopping Tags sau un magazin Facebook.

Astfel, poți configura un catalog sau mai multe, în funcție de scopul în care dorești să le utilizezi.

Pentru a configura și utiliza un catalog Facebook, ai nevoie de câteva lucruri înainte de a începe:

  • Produse care respectă politicile Facebook. Produsele pentru adulți, produsele ilegale, armele de foc și alte tipuri de produse nu sunt eligibile pentru reclamele Facebook și, prin urmare, nu pot fi introduse într-un catalog Facebook.
  • Un site web cu un catalog propriu. Evident, dacă nu ai un site web cu un catalog de produse disponibil, nu poți oferi aceste informații Facebook.
  • Un cont Business Manager conectat cu magazinul online. Ai nevoie de acest lucru pentru o parte a procesului de creare a catalogului.
  • Informații despre produse corecte și actualizate pe site-ul web. Facebook extrage datele despre produse direct de pe site, deci dacă site-ul nu are informații exacte, nici catalogul nu va avea.
  • Pixelul de urmărire Facebook instalat pe site-ul web. Acest lucru permite Facebook să acceseze informații de pe site, precum și să urmărească informații specifice, cum ar fi vânzările.
  • Un cont Instagram Business(în cazul în care vrei că reclamele tale să ajungă și pe Instagram).

Cum creezi un catalog Facebook?

Poți crea un nou catalog destul de ușor accesând Catalog Manager și urmând acești pași:

Înainte de a începe, asigura-te că ai creat un cont Business Manager și ai conectat contul respectiv la afacerea ta.

1. Primul pas pentru crearea unui catalog de produse este să faci click pe linkul Catalog Manager de mai sus.

2. Apoi, ți se va cere să alegi tipul de afacere pe care o conduci. Fiecare opțiune oferă un format diferit pentru datele despre produse și relevanță lor, astfel încât fiecare model de catalog este formatat pentru tipul de afacere selectat.

cum creezi un catalog de produse Facebook

Alege categoria și subcategoria, apoi treci la pasul următor.

3. Urmează să alegi de unde provin informațiile despre produse. Există mai multe opriuni însă noi recomandăm data feed ori partener integration.

Dacă utilizezi o platforma de comerț electronic, de exemplu Shopify, o poți conecta direct la Facebook.

cum creezi un catalog de produse Facebook

Procesul de conectare a unei platforme este ușor. Doar faci click pe opțiunea “platforma”, apoi o selectezi pe cea specifică pe care o utilizezi și urmezi instrucțiunile oferite Facebook, care te va ghida pe întreg parcursul procesului.

cum creezi un catalog de produse Facebook

Dacă ai probleme cu acest catalog, nu ezita să ne contactezi!

Sperăm că te-au ajutat aceste informații! Acum spor la cataloagele Facebook!

Nu uita de ședința ta de contulanta GRATUITĂ👉VREAU ȘEDINȚA

Mai jos ai și ghidul începătorului în Facebook Ads👇pentru mai multe informații.

Descarcă acum ghidul tău gratuit!
Marketing by

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *