Creați șablonul publicului țintă
Un public țintă vă poate ajuta să vă concentrați eforturile de marketing asupra persoanelor cu cea mai mare probabilitate de a fi interesate de ceea ce are de oferit afacerea dvs.
Iată un șablon pe care îl puteți utiliza pentru a crea un public țintă pentru afacerea dvs.
NEVOIE
De ce are nevoie publicul dvs. țintă pe care îl oferă produsul sau serviciul dvs.?
DEMOGRAFIE
Descrieți publicul țintă după vârstă, sex, venitul gospodăriei, educație sau ocupație și locație.
INTERESE
Descrieți de ce sunt interesați în mod obișnuit potențialii dvs. clienți.
COMPORTAMENTE
Descrieți comportamentele obișnuite în rândul publicului țintă.
NUME ȘI IMAGINE
Oferiți publicului țintă un nume și chiar o imagine, dacă doriți. Specialiștii în marketing vor face acest lucru adesea pentru a le reaminti cum ar putea arăta clientul lor țintă.

Cum vă determinați publicul țintă?
În mod ideal, ați folosi cercetarea clienților. De exemplu, focus grupuri, chestionare online, interviuri individuale cu persoane care utilizează anumite produse sau studii la domiciliu.
Dacă nu aveți resursele necesare pentru a efectua acest tip de cercetare, urmați aceste sfaturi:
- Începeți cu clienții dvs. actuali – în special cu cei care cumpără produsele sau serviciile la care vă concentrați cel mai mult eforturile de marketing.
- Gândiți-vă la caracteristicile pe care le au în comun și gândiți-vă împreună cu echipa dvs. pentru a le descrie.
- Monitorizează-ți concurența. Obțineți o idee despre modul în care comunică și despre grupurile de oameni la care încearcă să ajungă. De asemenea, puteți monitoriza conturile mărcilor importante din spațiul dvs. pe social media.
- Discutați cu prietenii – sau chiar cu străini – credeți că ar putea avea un interes pentru produsul dvs.
Construiți publicul țintă pentru Marius.
Povestea lui este în 👉 ACEST ARTICOL și îl încurajăm puternic înainte de cel prezent.
Dar ca și idee Marius are o pepinieră și un magazin online de plante și grădinărit.
Marius folosește înțelegerea clienților săi pentru a completa șablonul publicului țintă:
NEVOIE
Oamenii care au nevoie să-și planifice sau să-și planteze grădina.
DEMOGRAFIE
Persoane cu vârste cuprinse între 35 și 54 de ani de orice gen. Karen estimează că clienții ei sunt profesioniști cu studii universitare, cu un venit al gospodăriei ridicat.
INTERESE
Marius încearcă să atragă oameni interesați de plantele native, designul modern și grădinăritul.
COMPORTAMENTE
Mulți dintre oamenii din acest public țintă au cumpărat recent o casă. Marius ghicește că se bucură de spectacole de îmbunătățire a locuințelor, citesc reviste de arhitectură și design, le place să fixeze sau să salveze online imagini de design și le place să navigheze pe site-uri web legate de design pentru a obține idei pentru casa și grădina lor.
NUME ȘI IMAGINE
Marius decide să-și numească publicul țintă Designeri de grădină și alege o imagine pentru a-i reaminti tipul de persoană din publicul său țintă. Rețineți că imaginile sunt doar o modalitate de a face un public țintă mai simpatic și sunt opționale.
Sperăm că te-a ajutat acest articol! Acum urmează să va creați propriul șablon de public țintă.
Nu uita de ședința de consultanță gratuită 👉AICI
Mai jos ai și ghidul începătorului în Facebook ads👇 pentru mai multe informații detaliate.