Aproximativ șapte din zece oameni(aproximativ 70% din populație) folosesc rețelele sociale.
În calitate de proprietar de afaceri, este evident că ar trebui să utilizezi rețelele sociale pentru a ajuta compania să se dezvolte și să înflorească.
Știi care sunt cele 5 modalități în care concusurile pe social media ajută afacerile?
Cu toate acestea, schimbul de informații, instrumente și actualizări despre companie nu este întotdeauna suficient pentru a stimula atenția clienților potențiali. Când se întâmplă acest lucru, va trebui să diversifici strategia de social media.
Găzduirea unui giveaway pe rețelele sociale s-a dovedit a fi o strategie de marketing eficientă. Continuă să citești pentru a descoperi câteva dintre avantajele specifice pe care concursurile de social media le pot oferi companiei tale.
Hai să vedem cum concusurile pe social media ajută afacerile!
1. Brand awareness
Scopul principal al organizarii unui concurs pe rețelele de socializare este de a crește vizibilitatea brandului. Cui nu-i place perspectiva de a primi ceva degeaba?
Vei atrage atenția unor oameni pe care nu i-ai putut contacta până acum printr-un concurs sau un cadou (mai ales unul care face ca distribuirea să fie o condiție a câștigului).
2. Crește engagementul
Unii oameni cred că cel mai important aspect al marketingului pe rețelele sociale este numărul de urmăritori ai profilului și de aprecieri pe pagină, dar nu este cazul. Engagementul este cel mai important factor.
Facebook și alte platforme de social media acordă o importanță deosebită conexiunii cu publicul.
Algoritmul folosit pentru a decide dacă alți oameni văd ceea ce postezi este afectat de engagement, care se referă la câți oameni vorbesc despre afacerea ta.
Concursurile, prin însăși natura lor, atrag comentarii, urmăriri și distribuiri, toate acestea fiind componente importante ale engagementului eficient.
Dar reține că concursurile nu sunt singura modalitate de a determina oamenii să participe. De asemenea, trebuie să postezi lucruri interesante.
3. Îmbunătățește loialitatea clienților
Dacă utilizezi rețelele sociale, probabil că ai văzut concursuri găzduite acolo.
Oferirea de coduri de reducere sau cupoane care sunt valabile doar pentru o perioadă limitată de timp este o abordare extraordinară pentru a fideliza consumatorii.
Procedând astfel, poți crea relații mai puternice și de durată între clienți și brand. De asemenea, îi va încuraja să lase recenzii și sugestii favorabile pentru companie, ceea ce te va ajuta să atragi noi consumatori.
4. Este o strategie de marketing accesibilă
Găzduirea unui concurs este ieftină în comparație cu alte tactici de marketing. Majoritatea costurilor este determinată de ceea ce intenționezi să oferi.
Chiar și sponsorizarea unui concurs pe un site de socializare are un cost mic.
Dacă utilizezi o aplicație plătită pentru a promova conținutul, este o investiție unică pe care o poți utiliza din nou și din nou. Engagementul pe care îl poți produce cu aceste concursuri, pe de altă parte, merită din plin cheltuiala.
5. Capacitatea de a achiziționa noi date despre clienți
Participanții la concurs sunt o sursă excelentă de informații pentru cercetarea pieței. Poți utiliza informațiile adunate din concursurile tale pentru a îmbunătăți eforturile de marketing prin e-mail în viitor.
Ar trebui să găzduiești un Giveaway pe rețelele sociale?
Trebuie să examinezi cu atenție dacă să organizezi sau nu un giveaway pe rețelele sociale. Aruncă o privire la avantajele pentru a vedea dacă acesta este cel mai potrivit pentru tine și compania ta..
Sperăm că te-au ajutat aceste informații! Acum sperăm că știi că, concusurile pe social media ajută afacerile
Nu uita de ședința ta de consultanță GRATUITĂ pe Facebook Ads👉AICI.
Mai jos ai și ghidul începătorului în Facebook Ads👇