Collection Ads includ o experiență instantanee și face mai ușor pentru oameni să descopere, să navigheze și să achiziționeze produse și servicii de pe telefon într-un mod captivant. Reclama colecție va include o imagine de copertă sau un videoclip cu mai multe produse afișate dedesubt. Când cineva atinge anunțul, se va deschide o experiență instantanee pe ecran complet.

Când creezi reclamă colecție, poți utiliza următoarele bune practici pentru a îți atinge obiectivele comerciale:
Include o imagine de copertă sau un videoclip care atrage atenția.
Utilizează un creativ atrăgător pentru a crește interesul față de anunț și pentru a încuraja oamenii să facă clic pe produse.
În momentul în care optezi pentru acest tip reclamă este de recomandat să ai deja creative care știi că aduc rezultate.
Utilizează funcția selecteaza dinamic pentru Collection Ads

Facebook va alege produsele prezentate pentru a permite Facebook să aleagă care sunt 2-4 produse care vor apărea în anunț.
Produsele vor fi clasificate în funcție de popularitatea sau probabilitatea de cumpărare.
Evidențiaza o varietate de produse.
Dacă alegi să nu permițI Facebook să îți selecteze dinamic produsele, alege o varietate de produse pe care să le afișeze în imaginile de sub imaginea de copertă sau video pentru a încuraja oamenii să facă clic și să descopere mai multe dintre produse.
Utilizează un set mare de produse de peste 50 de produse.
Include un set mare de produse pentru a crește varietatea afișată în reclamă. Când asociezi un catalog cu reclama colecție, vei avea nevoie de minimum 4 produse.
Un set mare de produse permite Facebook să selecteze cele mai relevante produse din setul tău de produse pentru a fi afișate, ceea ce încurajează oamenii să exploreze mai multe dintre produsele pe care le oferi pe site
. În plus, atunci când epuizezi stocul unui anumit produs, setul tău de produse se actualizează automat pentru a le arăta oamenilor articolele aflate în prezent în stoc.
Trimite persoanele către o destinație care include mai multe produse.
Încurajeaza explorarea suplimentară a produselor tale, incluzând mai multe produse în site sau în aplicația de destinație decât cele afișate în anunț.
Adăuga un parametru URL la anunț pentru Collection Ads.
Include un parametru URL pentru a identifica de unde provine traficul publicitar atunci când oamenii interacționează cu reclama ta colecție. Dacă adăugi parametrii URL la adresa URL de destinație, vei urmări numărul de persoane care dau clic pe linkul către site și nu pe produse.
Sperăm că acest articol ți-a fost de ajutor😉.Spor la colletion ads!
Nu uita de ședința ta de consultanță GRATUITĂ👉AICI.
Mai jos ai și ghidul incepatroului în Facebook Ads pentru informații mai avansate👇.
Sursa:AICI