fbpx

Moduri de a genera clienți potențiali pe Facebook

Social media este cel mai simplu și mai rapid canal pentru a genera clienți potențiali de calitate pentru afacerea ta. Utilizând reclame plătite pe rețelele de socializare, poti colecta clienți potențiali pe Facebook 24 de ore pe zi (chiar și când dormi).

Dar care sunt cele mai eficiente tehnici pentru a genera oportunități? În acest articol, împărtășim 3 moduri esențiale și dovedite de a genera clienți potențiali pe Facebook.

Cum se colectează clienți potențiali pe Facebook?

O campanie de generare de clienți potențiali pe rețelele sociale poate colecta detalii despre clienți potențiali în unul din cele două moduri:

O pagină de destinație

Utilizeaza anunțuri de pe rețelele sociale pentru a trimite persoane către o pagină de destinație externă sau o pagină dedicată de pe site-ul tau web. Această pagină trebuie să conțină un formular în care oamenii își pot trimite adresa de e-mail și orice alte detalii de contact de care ai nevoie.

Formulare de contact

Atunci când difuzezi reclame pe Facebook, Instagram și LinkedIn, există opțiuni pentru a rula campanii de „publicitate principală”. Aceste tipuri de anunțuri colectează detalii despre utilizator pe platforme într-un formular de tip pop-up. Nu este nevoie să creezi o pagină de destinație sau un site web.

Ambele metode au avantaje și dezavantaje.

Utilizarea unei pagini de destinație generează adesea clienți potențiali de o calitate superioară. Dacă cineva este dispus să facă clic pe un site web și să ofere detaliile sale, acesta arată un nivel mai ridicat de interes.

3 tehnici esențiale de generare a posibililor clienti

Utilizeaza conținut Gated

Cea mai populară metodă de încurajare a clienților potențiali pe rețelele de socializare este utilizarea conținutului închis. Aceasta înseamnă practic furnizarea unui conținut gratuit în schimbul detaliilor clienților potențiali (de obicei numele și adresa de e-mail).

Există diferite tipuri de conținut care pot fi furnizate:

  • Cărți electronice – Ofera „cum să” ghiduri sau sfaturi din interiorul industriei sub forma unei cărți electronice.
  • Studii de caz – exemple detaliate despre modul în care produsul sau serviciul a ajutat clienții anteriori.
  • Tutoriale online – Ofera cunoștințe de specialitate prin tutoriale sau cursuri online.
  • Software gratuit – Poti furniza software care ușurează viața clienților? Aceasta poate fi o modalitate excelentă de a atrage înscrierile prin e-mail.
  • Webinarii – seminarele web Zoom sau Skype depășesc adesea alte metode de conținut gated.
  • Elementul crucial pentru o campanie de succes este de a face conținutul închis dorit – aceasta înseamnă să investesti timp și bani atunci când planifici campania de generare de clienți potențiali.

Organizeaza un concurs de cadouri

Dacă doresti să colectezi o mulțime de clienți potențiali de e-mail într-o perioadă scurtă de timp, atunci organizarea unui concurs de socializare este o idee excelentă. În funcție de premiu, va fi posibil să generezi sute sau chiar mii de clienți potențiali.

Din nou, este esențial să-ți faci premiul dorit. Iată câteva idei pentru campanii de succes:

  • Cazare gratuită – Oferirea unui sejur gratuit este o tactică bună pentru afacerile din domeniul ospitalității, mai ales în nopțile cheie ale anului, cum ar fi ziua de Sfântul Valentin sau Anul Nou.
  • Dinner Giveaway – Restaurantele și cafenelele pot genera oportunități oferind o masă gratuită cu 3 feluri de mâncare pentru un cuplu sau o familie.
  • Câștigă un abonament – Pentru companiile care oferă pachete de abonamente sau abonamente, o competiție „câștigă un abonament de 1 an” se poate dovedi foarte reușită.
  • Produs Freebie – Alegerea de a oferi unul dintre cele mai dorite produse într-un concurs ar trebui să atragă o mulțime de interes și participanți la concurs.
  • Amintiți-vă că cu cât faceți premiul mai atractiv, cu atât veți genera mai mulți clienți potențiali. Ar trebui să căutați cu adevărat produse sau servicii cu o valoare minimă de 400 lei.

Este, de asemenea, important să conștientizezi concurența ta. cu postări sau reclame sporite, care vizează persoanele relevante pentru afacerea ta. Făcând acest lucru, vei obține clienți potențiali pe care îi poti comercializa pe termen lung.

Ofera clienților o reducere

Codurile de reducere și cupoanele sunt o tehnică inteligentă pentru a iti îmbunătăți lista de e-mailuri.

Lucrul minunat al acestei tactici este că, deși clienții nu pot utiliza imediat cuponul pentru a cumpăra ., aceștia iti dau adresa de e-mail în schimbul cuponului. Apoi ii poti remarketa prin e-mail și poti încerca să ii împingi mai departe către o vânzare.

Trimite persoanele pe o pagină de destinație de calitate, unde își pot obține cuponul. Oferta ar trebui să fie centrul principal al paginii.

In plus, poti face disponibilă reducerea în timp și puteți adăuga un cronometru invers în dreptul casetei de înscriere. Acest lucru creează un sentiment suplimentar de urgență, care poate crește și mai mult numărul de clienți potențiali pe care îl generezi.

Conformarea GDPR cu generarea de clienți potențiali

clienți potențiali pe Facebook

De când au fost introduse reglementările GDPR în 2018, toate formularele de înscriere la paginile de destinație și concursurile de pe rețelele sociale care colectează datele rezidenților UE trebuie să fie conforme cu legislația.

Aceasta înseamnă că regulile oricărei competiții ar trebui să fie total transparente și modul în care sunt utilizate datele ar trebui să fie explicat pe orice pagini de destinație pe care le creați.

Acestea sunt punctele cheie pe care trebuie să le abordați:

  • Datele de începere și încheiere ale competiției.
  • Cum va fi anunțat câștigătorul.
  • Condițiile de intrare explicate pe deplin.
  • Cum vor fi utilizate datele potențiale (adăugate la lista de e-mailuri și materiale promoționale trimise).
  • Utilizeaza o casetă de consimțământ pentru marketingul prin e-mail pe pagina de destinație.
  • Utilizeaza o casetă de consimțământ suplimentară pentru a accepta termenii și condițiile / utilizarea datelor.

Respectarea GDPR este de fapt un lucru foarte bun – nu numai că te va ajuta să eviti amenzile puternice, dar persoanele care se înscriu după ce au primit informații complet transparente sunt mult mai puțin susceptibile să se dezaboneze de la lista ta de e-mailuri la o dată ulterioară.

Sperăm că ți-au fost de ajutor aceste informații! Spor la generarea de clienți potențiali pe Facebook!

Nu uita de ședința ta de consultanță GRATUITĂ👉VREAU ȘEDINȚA

Mai jos ai și ghidul începătorului în Facebook Ads👇pentru mai multe informații.

Descarcă acum ghidul tău gratuit!
Marketing by

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *