fbpx

Cele mai bune canale de marketing pentru e-commerce 2022

Pentru ca proprietarii de e-commerce să conducă trafic către site-urile lor, marketingul eCommerce este esențial.

Există numeroase abordări care pot fi aplicate.

Pentru început, SEO și traficul organic trebuie să fie prioritizate, pe lângă utilizarea Google Ads sau a Facebook ads.

Care crezi că sunt cele mai bune canale de marketing pentru e-commerce?

Pentru a afla care combinație transformă cu succes traficul vizitatorilor în vânzări, pot fi aplicate o serie de metode, atât plătite, cât și neplătite.

Este important să reții că aceste metode de marketing se schimbă mereu. Pe măsură ce algoritmii pieței și strategiile de marketing evoluează, planul evoluează pentru a maximiza rentabilitatea investiției.

Marketingul evoluează ca răspuns la mediul în continuă schimbare. Specialiştii în marketing trebuie să continue să-şi concentreze eforturile pentru a îmbunătăţi vânzările online. Este unul dintre numeroasele motive pentru care multe firme nu își ating obiectivele.

Potrivit statisticilor, se așteaptă ca industria comerțului electronic din lume să genereze venituri de 7,9 trilioane de dolari până în 2023. Este timpul ca agenții de marketing să-și ajusteze strategia și să se pregătească de treabă.

În consecință, va trebui să creezi un plan de marketing bine îngrijit pentru a crește vânzările și cunoașterea brandului.

Hai să vedem care sunt cele mai bune canale de marketing pentru e-commerce in 2022.

1. SEM

SEM, sau Marketingul pentru Motoarele de Căutare, promovează expunerea unui site web pe Pagina de rezultate a unui motor de căutare. SEM este una dintre cele mai eficiente metode de marketing eCommerce pentru a atrage click-uri valoroase și vizitatori noi.

SEO

Să presupunem că site-ul tău web nu se clasează în mod natural pe prima pagină a căutărilor pentru termenii pe care publicul țintă îi folosește. Dacă acesta este cazul, piezi aproape 95% dintre utilizatorii de internet care nu trec niciodată de prima pagină a rezultatelor căutării Google.

SEO, pe de altă parte, ajută la clasarea site-ului în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare (SERP) și la vizibilitate în rândul publicului țintă. Ca rezultat, vei avea nevoie de o combinație de SEO și PPC pentru a îți atinge obiectivele de marketing.

De ce este esențial?

Acest canal crește recunoașterea și vizibilitatea brandului. Stabilește baza pentru generarea vânzărilor din potențialii clienți.

Vânzările obținute organic contribuie la succesul pe termen lung.

Cum să îl implementezi?

SEO:

  1. Fă o cercetare adecvată a cuvintelor cheie
  2. Optimizează site-ul pe baza cuvintelor cheie
  3. Fă SEO On-Page pentru toate paginile de produse
  4. Fă SEO tehnic pentru întreg site
  5. Fă SEO local pentru a crește traficul local către magazin
  6. Utilizează idei de conținut pentru a crea content
  7. Utilizează campanii de creare de link-uri pentru a crea backlink-uri eficiente
  8. Măsoară succesul SEO cu Google Analytics și alte instrumente SEO populare.

SEM

  • Stabilește bugetul campaniei de marketing SEM
  • Găsește setul potrivit de cuvinte cheie
  • Crează grupuri de cuvinte cheie pentru campanie.
  • Rulează campanii direcționate.
  • Alege o campanie de tip căutare.
  • Monitorizează campania de marketing SEM

2. PPC

Pay Per Click (PPC) pentru eCommerce ajută la promovarea produselor și a magazinelor online. Este una dintre cele mai eficiente metode de marketing web. Se face folosind reclame cu plata-pe-click(PPC). Aceste reclame apar pe motoarele de căutare, site-uri web, rețele de socializare și alte locuri. Creează venituri concentrându-se pe clienții care sunt gata să cumpere.

PAY PER click
De ce este esențial?

Este utilizat pe scară largă deoarece este potrivit pentru modelul de afaceri de comerț electronic. Agentul de marketing poate stabili bugetul, asigurându-se că obține cele mai bune rezultate pentru banii săi. Cel mai important, PPC îți permite să te concentrezi pe un anumit public și să crești vânzările.

Ce PPC să implementezi?

Google shopping ads

Anunțurile Google includ informații detaliate despre produs, cum ar fi prețul, imaginea și descrierea articolului. Include, de asemenea, un nume comercial.

Aceste reclame sunt create folosind atribute de date din informațiile despre produs furnizate prin fluxul de date Merchant Center. Persoanele care caută produsele menționate vor observa aceste reclame.

Facebook ads

Atât pe versiunile desktop, cât și pe cele mobile ale Facebook, reclamele sunt afișate în colțul din dreapta sus al fluxului de știri. Utilizatorii sunt vizați de aceste reclame pe baza datelor lor demografice, geografice și de profil. Unele dintre aceste opțiuni pot fi găsite doar pe Facebook.

După ce anunțul este pregătit, trebuie stabilit un buget, precum și o sumă licitată pentru numărul de afișări sau click-uri pe care le va primi anunțul. Aceste reclame ajută la atingerea obiectivului dorit. Dacă baza de consumatori țintă este cunoscută, reclamele Facebook pot fi folosite pentru a-i targeta.

Instagram ads

Companiile generează și plătesc pentru postări, povești și publicitate pe Instagram pentru a-și promova produsele. Are o etichetă sponsorizată sub numele brandului și arată similar cu postările obișnuite de pe Instagram.

Crearea reclamelor Instagram este un proces simplu. Totul începe cu dezvoltarea unei pagini de companie și a unui profil pe Facebook. După aceea, creezi anunțul, stabilești un buget și publici. Anunțul tău Instagram este acum live.

YouTube ads

Reclamele YouTube sunt dezvoltate și gestionate în același mod ca și Google Ads. Este cea mai eficientă abordare pentru promovarea conținutului video pe paginile cu rezultatele căutării YouTube. Apare în rezultatele căutării și ajută la creșterea acoperirii utilizatorilor. Anunțul poate apărea înainte ca videoclipul să înceapă să fie redat.

Aceste reclame pot fi găsite și pe pagina principală și pe paginile de vizionare YouTube. Când un utilizator face clic pe anunț, acesta va apărea în coloana din dreapta a YouTube.

Cum să le implementezi?

Este ușor să implementezi PPC pentru un magazin de comerț electronic cu ajutorul următorilor pași.

  • Crearea de reclame
  • Selectarea cuvintelor cheie
  • Licitare

3. Affiliate marketing

Marketingul afiliat este un alt canal de marketing eCommerce pe care marketerii online îl pot folosi. Funcționează prin câștigarea unui comision prin reclamă la articolele altor persoane sau companii.

Affiliate marketing

Agentul de marketing afiliat caută lucruri pe care le folosesc, le plac sau le iubesc pentru a le promova. Drept urmare, ei pot primi un comision. Ei primesc un comision pentru fiecare vânzare pe care o fac.

De ce este esențial?

Acest canal este avantajos deoarece ajută compania în formarea unei echipe de vânzări indirecte. Contribuie la o creștere semnificativă a loialității clienților. Marketingul afiliat oferă, de asemenea, o varietate de canale de conversie. De asemenea, îmbunătățește rentabilitatea investiției și bugetarea.

Cel mai important, ajută compania să câștige credibilitate față de publicul țintă. Oferă rezultate rapide, ceea ce este crucial pentru un marketer.

Cum să implementezi?

Marketingul afiliat este ușor de configurat în magazin. După ce ai ales o platformă, va trebui să te decizi cu privire la o specialitate și în ce programe de afiliere să te înscrii.

Este vital să oferi conținut excelent pentru a genera vizitatori pe site-ul afiliat pentru ca aceste scheme să fie eficiente. Click-urile pe linkurile afiliate sunt convertite în vânzări atunci când sunt primite comenzi.

4. Social media marketing

Pentru a ajunge la publicul țintă, marketingul pe rețelele sociale folosește o varietate de platforme de social media. Ajută la creșterea vânzărilor, la dezvoltarea unui brand și la creșterea traficului pe site.

Social media marketing
De ce este esential?

Acest canal poate ajuta magazinele de comerț electronic în atingerea obiectivelor prestabilite, cum ar fi menținerea contactului cu publicul țintă, generarea de clienți potențiali și transformarea clienților potențiali în clienți și vânzări. Ajută la dezvoltarea unui brand puternic.

Cum să implementezi?

Poate fi realizat prin generarea, organizarea și partajarea de informații de înaltă calitate, precum și prin blogging. Utilizarea recenziilor pentru a implica publicul țintă este, de asemenea, o opțiune.

5. Video Marketing

În marketingul video, videoclipurile sunt folosite pentru a promova și comercializa produse și servicii. Utilizarea acestui canal ajută magazinul să crească implicarea socială și digitală. De asemenea, ajută la educarea și sensibilizarea clienților printr-un canal nou.

Video Marketing
De ce este esențial?

Marketingul video este esențial pentru companiile de comerț electronic, deoarece crește veniturile. Potrivit statisticilor, agenții de marketing online care folosesc videoclipuri pentru marketing văd o creștere cu 49% a veniturilor.

Una dintre cele mai impresionante medii pentru a ajuta cumpărătorii să ia decizii rapide este videoclipul. De asemenea, ajută la plasarea magazinului pe prima pagină a rezultatelor motorului de căutare.

Primește mai multe backlink-uri și primește mai mult trafic. Din toate aceste motive, mulți comercianți online aleg să folosească marketingul video pentru a-și promova magazinul online.

Cum să implementezi?

Înțelegerea publicului țintă și crearea obiectivelor campaniei în consecință pot fi folosite pentru a implementa marketingul video. Când faci videoclipuri, este esențial să ții cont de brand și să te asiguri că este transmis publicului. Pune deoparte suficienți bani pentru videoclipul tău.

Optimizează aceste videoclipuri și dă share pe mai multe platforme.

6. Marketing cu influenceri

Unul dintre canalele de marketing pentru comerțul electronic este marketingul cu influenceri. Este un tip de marketing care se concentrează pe experții din industrie dintr-o varietate de sectoare pentru a crește gradul de conștientizare a brandului și a comunica un mesaj specific unui anumit grup de consumatori.

De ce este esențial?

Există mai multe motive pentru care utilizarea acestui canal pentru un magazin online este o opțiune excelentă. Ajută la dezvoltarea rapidă a încrederii clienților. Este, de asemenea, una dintre abordările de a crește gradul de cunoaștere a brandului și de a extinde strategia de conținut.

Marketingul cu influenceri ajută la formarea de relații de succes și la identificarea publicului țintă.

Cum să implementezi?

Căutarea influencerilor ar trebui să fie relevantă. Începe cu orice informații pe care le ai deja și continuă. Utilizează motoarele de căutare și o varietate de metode pentru a intra în legătură cu oameni care au un număr mare de urmăritori.

7. Content marketing

Acesta este un tip de marketing în care materialul online este dezvoltat pentru a trezi interesul pentru anumite articole sau servicii, fără a susține un anumit brand.

De ce este esențial?

Cu marketingul de conținut, un agent de marketing își poate arăta brandul într-o varietate de moduri, inclusiv videoclipuri, text, fotografii și audio.

Potrivit studiului, clienții online au un nivel scăzut de încredere în reclame. Marketingul de conținut înlocuiește vânzările cu informații și educație, permițând clienților să ia decizii de cumpărare bine informate.

Drept urmare, clienții au un sentiment de încredere pentru că nimeni nu le vorbește ca agent de vânzări.

Cum să implementezi?

Implementarea unui plan de marketing de conținut pentru un magazin este simplă. Începe prin a stabili scopurile și obiectivele, precum și prin a identifica publicul țintă. Crează material care să reflecte mesajul bradului.

Determină canalele de conținut odată ce materialul este gata. După ce ai planificat cu atenție strategia de conținut, pune-o în acțiune. Examinează progresul și ajustează planul pe baza rezultatelor.

8. Email marketing

Marketingul prin e-mail este atunci când e-mailurile sunt folosite pentru a promova un produs sau serviciu. Ajută la promovarea produselor și serviciilor unei companii, precum și la dezvoltarea loialității consumatorilor.

De ce este esențial?

Marketingul prin e-mail este benefic pentru magazinele online, deoarece ajută la dezvoltarea conștientizării brandului și a loialității clienților.

Ajută la crearea de conexiuni solide cu clienții actuali, clienții potențiali și clienții anteriori și o șansă de a intra în contact cu aceștia. Este rentabil, economic, măsurabil, personalizabil și personal, obținând rezultate excelente.

Cum să implementezi?

Marketingul prin e-mail este un proces simplu și direct. Începe prin a defini obiectivele și a decide ce dorești să exprimi publicului țintă.

După aceea, selectează o platformă de marketing prin e-mail, dezvoltă liste detaliate de e-mail, alege campanii pe care să le creezi și scrie textul. Trimite e-mailurile după ce au fost testate și așteaptă un răspuns în căsuța de mail.

9. Trafic direct

Traficul direct, așa cum sugerează termenul, se referă la utilizatorii care vizitează site-ul web introducând adresa URL direct în browser. Pentru a accesa site-ul în prezent, ei pot utiliza URL-ul din browser sau îl pot marca.

Acest Trafic Direct este disponibil în orice moment pentru a vizita site-ul web. Este o vizită efectuată de un utilizator fără utilizarea unui site web de recomandare.

direct trafic

Este important să reții că cea mai mare parte a traficului unui site web provine din referințe sau link-uri sugerate, în timp ce traficul direct are loc atunci când un vizitator accesează un site direct folosind adresa URL din browser.

Acest trafic trebuie luat în considerare cu seriozitate deoarece acești vizitatori au venit pe site special pentru a căuta un produs sau serviciu care este oferit pe site.

10. Povești social media

De ce este esențial?

Poveștile de pe rețelele de socializare sunt videoclipuri care apar în afara fluxului standard. Durează doar o zi înainte de a dispărea. Ca rezultat, este doar tranzitorie, dar poate fi sortat în colecții și văzut mai târziu.

social media stories
Cum să le implementezi?

Sondajele din poveștile Instagram pot fi folosite pentru a crea povești de social media și pot fi adăugate link-uri la acestea. . Videoclipurile live pot fi, de asemenea, folosite pentru a ajuta la crearea poveștilor din rețelele sociale.

Concluzie

Odată cu schimbarea și extinderea radicală a scenei comerțului electronic, acum este momentul să profiți de cele mai bune canale de marketing eCommerce și să stabilești o prezență puternică pentru site-ul magazinului tău online.

Folosind aceste canale, te vor ajuta să dezvolți afacerea și să rămâi conectat cu baza ta de consumatori.

Sperăm că te-au ajutat aceste informații! Acum sperăm că știi care sunt cele mai bune canale de marketing pentru e-commerce.

Nu uita de ședința ta de consultanță GRATUITĂ pe Facebook Ads👉AICI.

Mia jo ai și ghidul începătorului în Facebook Ads👇

Descarcă acum ghidul tău gratuit!
Marketing by

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *