Sincer, am vrea și noi să știm ora perfectă pentru a posta pe Facebook. Răspunsul potrivit pentru oricine este „Depinde”. Depinde de ce fel de afacere ai , cui te adresezi și multe alte variabile.
Trebuie să fii atent la ce postezi pentru că în fiecare zi apare din ce în ce mai mult conținut pe această platformă. Deci trebuie să fii înarmat cu un conținut de calitate și cu timpul portrivit pentru a posta.
Atunci când postezi te bați cu mii de alte pagini pentru atenția utilizatorului, deci trebuie să valorifici ce ai.
În mod normal dacă am sta să ne gândim, cea mai bună ora e atunci când oamenii au pauză de la muncă. Dimineața pe la ora 08:00 când pleacă mă muncă. La ora 12-13 când au pauză de masă și seară după ora 17. Mulți spun că este cel mai bine să postezi în weekend pentru că atunci au oamenii timp să mai stea și pe Facebook. Dar, așa gândesc cam toți și postează la aceeași ora, deci cineva o să și piardă lupta pentru atenție.
Totusi, când să postez pe Facebook?
Noi o sa te ajutam sa iti faci o linie generala dupa care sa te iei in functie de datele tate.
1. Ce date am?
Când vine vorba de strategii de marketing și strategii digitale, cele mai bune date sunt cele proprii. Și din fericire, Facebook are o varietate de date disponibile pentru proprietarii și administratorii de pagină. O înțelegere cuprinzătoare a propriei audiențe pe Facebook și a rezultatelor conținutului tău îți va aduce mai mult succes decât niște statistici generice rezultate din studii făcute pe o varietate de Pagini pentru o multitudine de industrii și branduri.
2. Cand este relevant pentru mine să postez pe Facebook?
Această abordare este un pic mai puțin științifică. Însă anumite tipuri de conținut funcționează cel mai bine pe moment sau la o ora când relevanța e maximă.
Același lucru poate să fie valabil și pentru afacerea ta. Anumite tipuri de conținut vor avea cele mai bune rezultate chiar în momentul în când sunt cele mai relevante. Spre exemplu, cel mai bun moment să distribui conținut legat de lansarea noului tău produs tinde să fie imediat după ce ai anunțat produsul.
Dar cum să văd statisticile astea?
Pentru a face asta trebuie sa ai deschisa pagina in fata ta, apoi apesi Insights. Se va deschide o fereastra noua.

În meniul Statistici ai o varietate de date la dispoziție. Pentru această postare însă, vom detalia câteva aspecte pentru a te ajuta să descoperi cele mai bune momente în care să îți postezi conținutul.
Din meniul Statistici, selectează Postări din coloana din stânga. Aici ai acces la o situație detaliată a zilelor și orelor în care fanii tăi au cea mai mare activitate pe Facebook:

Acum poți să vezi exact când utilizatorii îți văd postarea și interacționează cu ea.
O să ai succes dacă postezi lucruri de calitate, nu dacă postezi la momentul bun
Bineînțeles, momentul poate avea un efect asupra rezultatelor dacă postarea este de actualitate sau dacă e mai relevantă la un anumit moment dat – precum conținutul țintit spre iubitorii de sport în momentul în care au loc meciurile. Însă în mare parte, succesul de pe social media se bazează pe conținut.
Sperăm că te-a ajutat acest articol! Acum spor la postat!
Nu uita de ședința ta GRATUITĂ de consultanță👉AICI
Mai jos ai și ghidul începătorului în Facebook Ads👇 pentru mai multe informații pe această temă.
Sursa: AICI