fbpx

Cum să configurați o campanie de succes pentru leads

Social media s-a dovedit a fi oarecum un focar atunci când vine vorba de generarea de noi clienți potențiali. 39% dintre specialiștii în marketing au primit clienți potențiali prin intermediul Facebook. Au mers chiar mai bine pe LinkedIn cu o rată de succes de 65%. Hai sa vedem cum generam o campanie de succes pentru leads.

Dar de ce ingrediente aveți nevoie pentru a crea o campanie de succes pentru generarea de clienți potențiali? O strategie bună este o necesitate, la fel și instrumentele care vă ajută să faceți lucrurile mai eficient. În acest articol, vă vom ghida prin tot ceea ce trebuie să știți despre generarea de leads.

Ce este un lead?

În termeni laici, un lead este cineva care arată un interes pentru produsul sau serviciul dvs. De obicei, după ce au interacționat cu marca dvs. într-o anumită calitate. Acest lucru ar putea fi furnizarea de informații printr-un buletin informativ sau înscrierea pentru o perioadă de încercare gratuită.

Majoritatea clienților potențiali care canalizează după o campanie de generare a clienților potențiali sunt adesea calificați. Acest lucru se datorează faptului că au arătat deja o formă care indică faptul că sunt interesați de oferta dvs.

Utilizarea rețelelor sociale pentru generarea de leads

Toate rețelele de social media primare oferă metode de generare a clienților potențiali, indiferent dacă este vorba de Facebook, LinkedIn sauInstagram Modul în care capturați clienți potențiali variază și depinde de obiectivul dvs. Partajarea linkurilor pentru conținut gated poate fi o modalitate excelentă de a utiliza rețelele sociale, la fel ca și anunțurile scurte și rapide care rezonează cu publicul.

6 pași pentru crearea unei campanii de succes pentru generarea de clienți potențiali

1) Cunoaște-ți publicul

Cunoașterea clientului este vitală pentru a vă asigura că aveți o afacere bine condusă și este același lucru atunci când vine vorba de clientul țintă. Calitatea lead-urilor contează mai mult decât cantitatea. Este mai bine să aveți cinci conversii din 30 de clienți potențiali de înaltă calitate decât trei din 100 de clienți de calitate scăzută.

Veți crea conținut pentru a atrage clienți potențiali, așa că va trebui să vă examinați clienții actuali și cei mai buni clienți pentru a face o imagine a clienților potențiali ideali. Aflați ce vă determină publicul și tiparele de comportament online. În esență, doriți să creați un dosar pentru clientul dvs. perfect.

campanie de succes pentru leads
2) Stabiliți obiective pentru campania dvs.

Obiectivul principal este de a converti clienții potențiali în vânzări. Dar pentru a ajunge la acea etapă este nevoie de mini-obiective care vă vor ajuta să vă atingeți ținta finală. Decideți cum veți măsura impactul timpuriu al campaniei: se bazează pe numărul de clienți potențiali pe care îi atrageți? Sau vă veți concentra mai mult pe cheltuielile pe venituri pe client?

3) Creați conținut

Ați decis clientul ideal, așa că acum este timpul să creați conținut care să-i transforme în clienți potențiali. Rețelele sociale oferă o multitudine de modalități de a atrage clienți potențiali și de a-i determina să acționeze.

Indiferent dacă faceți ca oamenii să reacționeze pe canalul social sau să promovați un link către o postare sau un videoclip de pe blog, asigurați-vă că există întotdeauna un îndemn puternic la acțiune. Scopul final ar trebui să fie ca aceștia să introducă informații care le califică potențialii ca fiind un potențial și puteți face acest lucru numai prin crearea de conținut excelent.

4) Implementați o pagină de destinație după clic

Ce se întâmplă atunci când cineva îți citește postarea de pe blog sau dă clic din povestea ta de pe Instagram? Ei ajung la o pagină de destinație, unde puteți începe să le capturați informațiile personale.

Pagina de destinație ar trebui să ofere o ofertă, fie că este vorba despre o nouă carte electronică, un curs sau o demonstrație gratuită a produsului. Utilizatorul introduce informațiile sale personale (de obicei un e-mail), moment în care primește oferta și devine un client calificat. În acest moment, echipa dvs. de vânzări poate începe să le contacteze.

5) Urmăriți rapid

Vrei să fii rapid când îți contactezi clienții potențiali. Realitatea este că majoritatea nu vor deveni clienți, dar veți avea șanse mai mari de a face conversii dacă marca dvs. este încă proaspătă în mintea lor. Aceasta este etapa în care echipa dvs. de vânzări ar trebui să se implice.

Deci, cum judecați perioada de timp pentru a contacta un lead? Dacă oferta dvs. a fost o promoție sau o perioadă de încercare gratuită, vă recomandăm să le contactați cât mai curând posibil. Dacă au descărcat un conținut informațional (cum ar fi o carte electronică), ar merita să le acordați câteva ore pentru a citi și a digera ceea ce li s-a trimis.

Oricum, procesarea ulterioară a clienților potențiali colectați este crucială. Pentru a vă asigura că, utilizarea instrumentului potrivit vă poate ajuta să obțineți cele mai mari șanse de a obține un rezultat bun.

6) Măsurați-vă rezultatele

După ce ați colectat toate clienții potențiali, veți dori să verificați și să înregistrați rezultatele. A face acest lucru este vital pentru viitoarele campanii de generare de clienți potențiali, deoarece veți avea un barometru cu care să vă măsurați. Analiza rezultatelor vă ajută să identificați ce a mers bine și unde vă puteți îmbunătăți.

Înregistrați totul, de la numărul de impresii la toți cei care au devenit un lider calificat. Nu tot ceea ce încercați va funcționa – mai ales la prima încercare -, dar având o evidență a tuturor acțiunilor dvs. vă ajută să înțelegeți mai bine rezultatele și cum să vă îmbunătățiți în viitor.

Rezumat

Generarea de clienți potențiali este esențială pentru construirea mărcii și pentru creșterea afacerii. Ar trebui să formeze o parte vitală a strategiei oricărui agent de marketing, pe rețelele de socializare și mai departe. Trebuie sa iti cunosti audienta si GO for it!

Sperăm că te-au ajutat aceste informații! Spor la crearea unei campanie de succes pentru leads!

Nu uita de ședința ta de consultanță GRATUITĂ👉VREAU ȘEDINȚA

Mai jos ai și ghidul începătorului în Facebook Ads👇pentru mai multe informații.

Descarcă acum ghidul tău gratuit!
Marketing by

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.