În acest articol o să continuăm povestea lui Marius din articolele anterioare pe care le găsești AICI și AICI. Pe baza lor o să continuăm cu sfaturi pentru a crea un calendar de conținut.
Pe scurt, Marius are o pepinieră și un magazin online de plante și obiecte de grădinărit.
Ce este un calendar de conținut?
Tot ceea ce distribuiți online în numele postărilor companiei dvs. – fotografii, videoclipuri, povești și reclame – este conținut. Un calendar de conținut este o modalitate de a vă planifica și organiza programul de postare pe rețelele sociale.
Calendarul dvs. de conținut va include:
- Ce veți împărtăși.
- Când îl veți împărtăși.
- Unde îl veți împărtăși.
De ce să folosești un calendar de conținut?
Un calendar de conținut vă poate ajuta sa:
– Stabiliți un proces de creare a conținutului.
– Organizați când, unde și cum va apărea conținutul dvs.
– Distribuiți conținut în mod constant, astfel încât clienții să vă aibă în vedere atunci când sunt gata să efectueze o achiziție.
Ce să postezi?
Pe măsură ce vă gândiți la ce să distribuiți, concentrați-vă pe intersecția tipului de conținut de care vă bucură clienții și pe subiectele care sunt cele mai relevante pentru afacerea dvs.
Pe măsură ce vă creați calendarul de conținut, încercați să utilizați aceste trei teme: implicați, educați și emoționați.
Iată cum Marius va folosi aceste categorii pentru a crea un calendar de conținut pentru magazin.
Engage: Marius va împărtăși desenele create de el în trecut. Aceste povești îi vor ajuta pe potențialii clienți să-și imagineze ce este posibil în propria grădină.
Educați: Marius va crea postări informative cu plante sezoniere, împreună cu sfaturi de îngrijire și plantare.
Nerabdare: Marius va anunța noi produse și promoții, cum ar fi vânzarea anuală de trandafiri.
Când să postezi?
Pe măsură ce vă creați calendarul de conținut, întrebați-vă:
- Când sunt clienții mei cei mai probabil să fie online?
- Când sunt cel mai disponibil pentru a posta și monitoriza răspunsurile?
- Ce zile și ore sunt în mod constant optime pentru mine să postez?
Marius știe că clienții lui sunt profesioniști ocupați, care tind să fie online după ce termină de lucrat pentru o zi. Afacerea lui este ocupată la sfârșit de săptămână, iar marțea și joi sunt zile de plantare
. Marius decide că va posta de trei ori pe săptămână (luni, miercuri și vineri). Va experimenta ora din zi, postând în diferite momente la începutul serii și după-amiezii pentru a încerca să-și prindă clienții când sunt online.
Unde să postezi?
Distribuiți-vă conținutul acolo unde publicul dvs. petrece timp.
Întrebați-vă clienții ce platforme de socializare folosesc cel mai mult.
Învață de la concurenții tăi. Dacă o companie concurentă are o prezență pe o anumită platformă, creați-vă și un cont pentru afacerea dvs.
Postați același conținut sau similar pe mai multe canale.
După ce i-a întrebat, Marius descoperă că majoritatea clienților ei sunt atât pe Facebook, cât și pe Instagram. El decide să distribuie conținut pe ambele platforme.
Sperăm că te-a ajutat acest articol! Spor la a crea un calendar editorial excelent!
Nu uita de ședința ta de consultanță GRATUITĂ 👉AICI
Mai jos ai și ghidul începătorului în Facebook Ads👇 pentru mai multe informații pe această temă.