În lună trecuta, am primit știri despre modul în care funcționează procesul de revizuire a anunțurilor Facebook. Informații despre impactul caracteristicilor de siguranță pe Facebook, noile instrumente Instagram Insights si Live Shopping Friday. Haide să vedem aceste actualizări importante Facebook.
Facebook descompune procesul de revizuire a politicilor publicitare
Știm că sistemul Facebook analizează toate anunțurile pe care le trimiteți, examinându-le înainte de a fi difuzate. Oamenii au fost confuzi mult timp de ce reclamele care aparent respectă regulile sunt uneori respinse, în timp ce escrocheriile evidente reușesc cumva.
Crește transparența
Pentru a crește transparența, Facebook a descris recent modul în care funcționează procesul de revizuire a anunțurilor și a fost extrem de luminant.
În primul rând, au reamintit utilizatorilor că nu sunt doar politicile stricte de publicitate care se aplică Facebook Ads. De asemenea, trebuie să vă asigurați că fiecare anunț respectă politicile de conținut de marcă, politicile comerciale si politicile privind evenimentele. Trebuie să respectați toate regulile Facebook pe platforma publicitară.

Aceștia au explicat că majoritatea anunțurilor sunt de obicei aprobate în termen de 24 de ore.
Atunci când un anunț este trimis pentru prima dată, acesta va utiliza o revizuire automată care foloseste învățarea automată și algoritmi pentru a semnaliza potențialele probleme. Anunțul aprobat poate fi difuzat și poate fi supus unei examinări ulterioare. În cazul în care anunțul este respins, puteți face contestație și îl puteți supune unei examinări umane. Le reamintesc utilizatorilor că, dacă un anunț este respins, îl pot edita și retrimite oricând.

De asemenea, Facebook îi avertizează pe agenții de publicitate că, pe lângă examinarea anunțurilor individuale, se uită la profilul unui agent de publicitate în general.
Ați făcut încercări de a ocoli procesul de examinare a anunțurilor în trecut sau de a găsi lacune? Există un număr mare de reclame respinse sau raportate de utilizatori? Facebook poate lua măsuri împotriva agenților de publicitate care își încalcă în mod consecvent politicile, inclusiv suspendarea sau interzicerea.
Facebook raportează eficacitatea măsurilor de siguranță și integritate a platformei
În ultimii ani, mulți utilizatori s-au îngrijorat de utilizarea de către Facebook a datelor lor personale, precum și de problemele legate de transparență, discursuri de ură și dezinformare.
În timp ce toate aceste probleme sunt încă în joc și afectează utilizatorii, vestea bună este că regulile actualizate de siguranță și integritate ale platformei Facebook au un impact pozitiv.
În primul trimestru al anului 2021:
Conținutul violent și grafic a scăzut la 0,03%, în scădere cu 0,05% față de ultimul trimestru
De asemenea, vorbirea cu ură a scăzut de la .07-.08% la .05-.06%
Rata „acțiunilor” de conținut întreprinse a fost de 10 ori mai mare și am văzut că rata proactivă a trecut de la 24% la 97%.

Aceasta este o veste minunată pentru branduri, deoarece creează o platformă mai pozitivă și mai sigură pentru toți utilizatorii.
Sperăm că ți-au fost de ajutor aceste informații! Acum analizează aceste actualizări importante Facebook.
Nu uita de ședința ta de consultanță GRATUITĂ👉AICI
Mai jos ai si ghidul incepatorului in Facebook Ads👇 pentru mai multe informatii.