S-ar putea să credeți că Instagram Stories sunt doar un mod distractiv de interacțiune. Realitatea este că astăzi dețin o semnificație uriașă pentru o strategie de succes a rețelelor sociale de afaceri. Ai nevoie de câteva idei de poveste Instagram pentru afacerea ta? Ești în locul potrivit. Hai sa vedem cele 6 idei creative de story.
Conform unor studii recente, există 300 de milioane de oameni care folosesc Instagram Stories în fiecare zi. Acest lucru le face o sursă importantă de implicare cu fanii tăi. De asemenea, acestea sunt o modalitate perfectă de a construi o legătură puternică cu clienții dvs.
Știind acest lucru, următoarea întrebare logică ar fi: cum pot folosi Stories pentru a-mi dezvolta profilul Instagram? Am scris o listă cu 6 moduri de bază de utilizare a Insta Story pentru a vă îmbunătăți prezența pe rețelele sociale. S-ar putea să credeți că sunt prea evidente. Dar, de fapt, multe companii și mărci încă nu folosesc suficient această opțiune sau deloc. Asadar, hai sa incepem!

Promoveaza contentul
Povestile Instagram sunt un loc minunat pentru a spori vizibilitatea postărilor dvs. în flux. În fiecare zi, utilizatorii Instagram tind să deruleze din ce în ce mai puțin prin feedul lor. În schimb, se concentrează în principal pe vizionarea Instagram Stories de câteva ori pe zi. Sunt rapide și ușor de consumat. Deci, folosește-le cu înțelepciune.
Când publicați o nouă postare de feed, utilizați opțiunea Partajați povestea dvs. Este plasat sub postarea dvs. și vă permite să partajați o anumită postare direct în povestea dvs. Instagram. Aceasta este o opțiune excelentă, deoarece persoanele care trec prin povesti lor ar putea arăta interes pentru postarea ta. O simplă atingere pe o imagine îi va duce la profilul dvs., unde ar putea dori sau să comenteze imaginea dvs. Ceea ce îi poate determina să vă exploreze în continuare profilul.
Dacă nu faceți acest lucru, riscați o vizibilitate mult mai redusă a postărilor dvs. de feed, deoarece algoritmul Instagram se schimbă mereu. Pentru unii dintre urmaritorii dvs., este posibil ca postarea dvs. să nu apară nici măcar în feedul lor, în timp ce alții sunt prea leneși pentru a-și verifica în mod regulat feed-urile și trec doar prin Poveștile Instagram ale persoanelor și mărcilor pe care le urmăresc.
Povestile Instagram sunt, de asemenea, o modalitate excelentă de a vă promova conținutul blogului. Dacă sunteți un brand pe Instagram puternic, cu peste 10.000 de urmaritori, vă recomandăm cu siguranță să utilizați o opțiune convenabilă de glisare în sus, care facilitează accesarea paginii de destinație a blogului pentru consumatori.
Dacă nu sunteți încă aproape de 10.000 de urmaritori, nu vă faceți griji. Puteți oricând să le reamintiți oamenilor linkurile interesante pe care le aveți în Bio. Creați imagini vizuale pentru blogurile dvs. și partajați-le prin Povești. Există o mulțime de GIF-uri distractive cu un link în textul Bio pe care le puteți folosi pentru acest tip de conținut Story.
Seteaza un pool
O altă opțiune Instagram distractivă este un sondaj. Oamenilor din zilele noastre le place să li se ceară părerea. Pe toate! Deci, de ce să nu folosești această funcție Instagram distractivă în avantajul tău? De exemplu, dacă sunteți un brand care are o mulțime de produse de oferit, stabiliți un sondaj și rugați-i pe urmaritorii dvs. să aleagă care dintre ei, le-ar plăcea mai bine acasă. În acest fel, creați nu numai o legătură cu urmaritorii dvs., ci și colectați date valoroase despre ceea ce iubesc și preferă.
Întrebarea nu trebuie neapărat să fie conectată direct la produsele dvs. De exemplu, dacă sunteți un brand legat de industria alimentară, întrebați-i pe urmaritorii dvs. care fel de mâncare preferă astăzi. Sau să spunem că este perioada vacanțelor de vară. Întrebați-i dacă au plecat deja în vacanța de vară sau încă mai numără zilele.

Opțiunile de sondaje sunt cu adevărat nesfârșite. Atâta timp cât creezi interacțiune cu urmaritorii tăi și postezi conținut distractiv, totul este bine. Poveștile instant sunt un mod mai puțin structurat de a comunica cu clienții dvs. ca marcă. Considerați-le un loc în care clienții dvs. pot să vă cunoască marca la un nivel mai personal. Deci, postează cât poți și distrează-te.
Ziua cu intrebari si raspunsuri
Dacă gestionați social media pentru orice marcă, ați ști că numărul de întrebări primite în fiecare zi poate fi destul de mare. Interesant este că întrebările sunt adesea destul de repetitive. Și aici vine în mod convenabil Instagram. Vă oferă o opțiune prin care oamenii vă trimit întrebările cu ajutorul cărora puteți să oferiți un răspuns și să îl împărtășiți cu Insta Story.
Puteți utiliza această funcție și puteți organiza lunar întrebări și răspunsuri despre marca dvs. Astfel, oamenii vor primi răspunsuri la cele mai arzătoare întrebări despre produsele sau serviciile dvs. Pe de altă parte, veți obține o mulțime de conținut minunat de poveste Instagram. Asigurați-vă că salvați tot conținutul în Repere, pe care le puteți denumi apoi Întrebări și răspunsuri.

Acest lucru este deosebit de util atunci când vi se solicită deja răspunsuri la întrebări în comentarii și DM. Puteți să le scrieți un răspuns scurt și să le direcționați către Highlight-ul dvs., unde pot găsi toate informațiile necesare despre produsele sau serviciile dvs. Autocolantul de întrebări și răspunsuri este, de asemenea, o modalitate excelentă de a găsi idei noi pentru conținut, dacă sunteți blocat într-o rutină.
Prelucrare instagram
Preluările Instagram Story sunt întotdeauna interesante. Prin intermediul lor, vă arătați din nou urmaritorilor o altă latură a mărcii dvs. Preluările iau în considerare, de obicei, acordarea unui acces 24 de ore la profilul dvs. unei persoane care nu îl gestionează de obicei. Desigur, pot dura mai puțin sau mai mult în funcție de mulți factori și de viziunea ta.
Cele mai frecvente preluări sunt făcute de influencerii care au de obicei un public mare pe care îl invită anterior să se alăture și să-și urmărească povestile pe profilul dvs. Instagram. În acest fel, în calitate de beneficiu al mărcii, veți obține noi urmaritori. Conținutul publicat depinde, în general, de ceea ce reprezintă marca dvs. și este extrem de individual.
De la gătit, tutoriale de machiaj, o zi din conținutul vieții mele – totul este permis și binevenit.

Dacă doriți să vă distrați cu el, puteți organiza, de asemenea, o preluare a angajaților, unde spectacolul angajaților dvs. se ascunde în culise prin Povești. Ele pot afișa spații de birouri, magazine noi, realizarea de produse și mult mai mult conținut interesant pentru urmaritorii dvs.
Countdown la un eveniment
Evenimentele sunt un fel de vârf al strategiei dvs. de marketing și tot efortul depus pentru aceasta. Sunt o oportunitate de a avea toți „jucătorii” importanți la un singur loc – de la sponsori, influenceri, clienți și posibili clienți. Firește, o cheie pentru un eveniment bun este organizarea. Nu vă puteți aștepta ca oamenii să apară la evenimentul dvs. dacă nu a fost promovat imaculat.
Social media este perfectă pentru acest tip de promovare. Indiferent dacă este un eveniment închis sau public, îl puteți folosi în avantajul dvs. pentru a arăta oamenilor ce sărbătoriți și de ce. Povestile Instagram au o caracteristică excelentă pe care o puteți folosi doar pentru asta. Un autocolant cu numărătoare inversă. Trebuie doar să setați autocolantul pentru a număra înapoi la evenimentul dvs. și să-l personalizați cu un titlu pentru a le informa oamenilor la ce numărați.

O idee minunată este să nu folosiți acest lucru doar pentru evenimente, ci și pentru lansarea de noi produse, vânzările viitoare, diferite aniversări ale mărcii, deschiderea unui nou magazin și multe altele.
Lucrul uimitor este că urmaritorii dvs. pot seta o alertă pentru momentul în care se termină numărătoarea inversă, atingând autocolantul. Pot chiar să împărtășească numărătoarea inversă cu prietenii lor și să se răspândească și mai mult.
Da share la contentul in care esti etichetat
În cele din urmă, asigurați-vă că împărtășiți Poveștile despre urmaritorii dvs. atunci când sunteți etichetat de ei. Nu trebuie să împărtășiți fiecare dintre ele, dar suntem siguri că există unele minunate. Ceea ce face din nou conținut organic UGC perfect pentru povestile tale.
Acum, că știi totul despre Instagram Stories, începe să postezi și distrează-te cu ea. Pune in aplicare cele 6 idei creative de story.
Nu uita de ședința ta de consultanță GRATUITĂ pentru Facebook Ads👉AICI.
Mai jos ai și ghidul începătorului în Facebook Ads👇pentru mai multe informații.