fbpx

15 instrumente de marketing pentru social media

Rețelele de socializare au devenit o parte integrantă a vieții noastre în mai puțin de zece ani. Fotografiile bebelușilor și mama ta au preluat platformele pe care obișnuiai să-ți distribui fotografiile.

Rețelele de socializare grozave nu apar de nicăieri. Din păcate, nu există o rețetă magică pentru rețelele sociale.

Rețelele sociale grozave sunt ca orice altă strategie de marketing: sunt proiectate, măsurate, gestionate și construite cu meticulozitate pe o bază solidă.

Trebuie să ții pasul cu cele mai recente tendințe, metode și instrumente pentru a îți îndeplini obiectivele de promovare.

Dacă ești serios să îți pui în ordine toate platformele sociale în 2022, ar trebui să adăugi următoarele instrumente la setul tău de unelte.

Hai să vedem cele 15 instrumente de marketing pentru social media.

1. Biteable

Crearea de materiale de social media este un aspect important al jocului. Pe Twitter, materialul vizual primește de trei ori mai mult engagement decât textul simplu. Așa că, un conținut vizual te avantajează clar.

Biteable este primul instrument.

Poți să faci videoclipuri scurte, amuzante și educative pe care să le postezi pe rețelele sociale cu Biteable.

Biteable este un cadou pentru oricine dorește să realizeze rapid videoclipuri la calitate de studio, fără a fi nevoie de sume mari. Are o mulțime de șabloane video gratuite, filmări, muzică și scenarii animate.

Biteable a fost conceput pentru a fi simplu de utilizat și unul dintre cele mai accesibile instrumente de acest gen de pe piață.

Majoritatea funcțiilor sunt disponibile chiar și cu conturi gratuite, așa că de ce să nu adaugi puțin mai multă emoție și scânteie materialului, făcând niște videoclipuri scurte, foarte ușor de partajat?

2.  Buffer

Buffer a început ca un instrument de programare Twitter. Acum funcționează cu toate platformele principale de social media, cum ar fi Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn și Google +. Să aruncăm o privire la ceea ce avem.

Buffer este al doilea instrument

Buffer îți permite să realizezi câteva lucruri foarte interesante:

  1. Adaugă articole și materiale de pe site sau dai share la conținut în mișcare cu extensia Chrome.
  2. Scurtează automat linkurile pe care le partajezi. Poți conecta conturile Bitly dacă ești utilizator Bitly.
  3. Încarcă propriile tale imagini și videoclipuri (sau pe cele extrase din articolul la care ai dat share).
  4. Pentru a urmări performanța materialului tău, poți utiliza analize avansate.
  5. Crează un program de postare pentru a îți distribui informațiile pe parcursul zilei.
  6. Buffer îți permite să răspunzi la postări din cadrul aplicației.
  7. Se pot adăuga membri ai echipei.

3. Buzzsumo

Marketingul necesită multă cercetare. Dacă vrei să reușești și să-ți învingi concurența, trebuie să știi ce fac ei și dacă ceea ce faci funcționează sau nu.

Buzzsumo este al trilea instrument

Buzzsumo este un instrument de cercetare care îți arată cât de bine funcționează conținutul tău și cine îl distribuie.

Funcționalitatea unuia dintre cele mai sofisticate instrumente de cercetare de pe piață include:

  • Găsește cel mai popular conținut de pe rețelele de socializare – introdu domeniul tău sau al altcuiva pentru a vedea ce a fost distribuit.
  • Găsește influenceri care sunt interesați de o anumită problemă.
  • Primește notificări bazate pe cuvinte cheie, nume de mărci, link-uri, nume de autori și nume de domenii.
  • Fii cu ochii pe concurență și efectuează o analiză pe baza materialului lor.
  • Poate fi folosit pentru a găsi cuvinte cheie și subiecte fierbinți de care publicul țintă este interesat. Poate fi folosit pentru a identifica postări noi de partajat sau pentru a căuta idei de conținut.
  • Și, dacă ești dispus să cheltuiești niște bani, Buzzsumo Pro este un instrument de cercetare al concurenței formidabil.

4. Missinglttr

Deși publicitatea pe rețelele sociale este esențială pentru succesul online, acțiunea de a programa postări poate să nu fie motivul pentru care te ridici din pat în fiecare dimineață.

Missinglttr este al patrulea instrument

Chiar dacă utilizezi un program pentru a automatiza procesul de postare pe toate canalele simultan, trebuie să introduci manual conținutul și fotografiile pentru fiecare postare.

Missinglettr automatizează procesul de creare a conținutului social prin recoltarea conținutului articolelor de pe blog și creând conținut social.

Asta înseamnă că te poți concentra pe producerea de articole de blog cu valoare, în timp ce altcineva se ocupă de partea creativă a promovării și a programării postărilor, reducând lista de sarcini cu un singur element.

Missinglettr are câteva caracteristici minunate care vă vor diminua munca, inclusiv șabloane pentru crearea de conținut, programarea clienților, precum și un dispozitiv personalizat de scurtare a adreselor URL pentru a exporta resursele campaniei, astfel încât acestea să poată fi utilizate în proiectele de marketing ulterioare.

Vei primi chiar și un raport săptămânal pentru a îți urmări eforturile de marketing.

5. MeetEdgar

Deci, ai nevoie de un manager de conținut, dar esti singurul responsabil de conținut, suport tehnic și design? Atunci trebuie să faci cunoștință cu Edgar.

MeetEdgar este al cincelea instrument

MeetEdgar este managerul tău de conținut automat la îndemână. Este o soluție de gestionare a rețelelor sociale care se ocupă atât de redistribuire, cât și optimizarea traficului social.

Poți să îți menții canalele sociale pline cu postări și să îți faci check-in de oriunde îți folosești mobilul cu un plugin de browser care se conectează la profilurile tale de Facebook, Twitter și LinkedIn.

MeetEdgar îți permite să programezi redistribuirea conținutului și să urmărești traficul, în același timp sporind implicarea și sporind rentabilitatea activelor tale digitale.

De asemenea, are un instrument de programare bazat pe categorii care îți permite să amesteci și să potrivești diferite tipuri de conținut, astfel încât publicul să nu se plictisească niciodată.

MeetEdgar include, de asemenea, un dispozitiv de scurtare a adreselor URL și de urmărire a clicurilor în aplicație.

6. Hootsuite

Hootsuite este un serviciu gratuit care gestionează mai multe conturi de social media și le consolidează într-un singur tablou de bord.

Hootsuite, una dintre cele mai populare platforme de management al rețelelor sociale, asigură colaborarea în echipă, precum și o procedură de aprobare.

Hootsuite este al saselea instument

Poți să:

  • atribui sarcini,
  • creezi un calendar pentru rețelele sociale
  • programezi actualizări
  • vezi toate comentariile și mențiunile într-un singur loc.

Poți urma cursuri online gratuite de social media cu Hootsuite Podium pentru a îți îmbunătăți abilitățile de gestionare a rețelelor sociale.

În plus, produsele sale au o interfață cu Facebook, Twitter, Instagram, Google+ și YouTube, oferindu-ți o imagine de ansamblu detaliată a datelor tale și permițându-ți să interacționezi cu potențialii clienți.

7. Mention

Mention este un instrument de ascultare pe social media care este incredibil de detaliat. Monitorizarea în timp real a mențiunilor mărcii, produselor sau concurenților.

Mention este al 7 instrument

Rămâi în legătură cu fanii tăi: din cadrul platformei, poți răspunde la comentariile și mențiunile din rețelele de socializare. Poți utiliza Mention pentru a localiza influenceri relevanți pentru campaniile de marketing influencer și pentru a îți monitoriza concurența.

8. Sumo

Sumo oferă o varietate de instrumente de trafic și social media pentru te ajuta la dezvoltarea strategiei tale de marketing. Funcția de distribuire pe social media este cea mai utilă, deoarece permite vizitatorilor site-ului tău să partajeze cu ușurință materialul tău pe rețelele sociale și ține evidența numărului de distribuiri.

Sumo este al 8 intrument

9. IFTTT

Poți folosi acest instrument pentru a crea reguli care vor face gestionarea imperiului tău de marketing pe rețelele sociale mult mai ușoară.

IFTTT este al 9 instrument

Crează reguli care vor lua anumite acțiuni atunci când au loc anumite evenimente. De exemplu, poți configura o regulă astfel încât de fiecare dată când primești o notificare Google pentru o anumită alertă, aceasta să fie adăugată automat la un document Google, astfel încât să poți revizui totul la sfârșitul zilei.

Aceste principii te pot ajuta să îți eficientizezi procesul, să subliniezi și să crești productivitatea individuală, eliminând o parte din sarcini.

10. Zapier

Zapier este un alt serviciu care facilitează automatizarea și este comparabil cu IFTTT în mai multe moduri. IFTTT este mai ușor de utilizat și este ideal pentru automatizări ușoare.

Dar, Zapier este ideal pentru companiile care doresc să-și extindă capacitățile de automatizare.

Zapier este al 10 instument

Mulți agenți de marketing le folosesc pe ambele pentru diverse locuri de muncă. Zapier funcționează bine cu majoritatea instrumentelor de pe această listă ca un bonus suplimentar.

11. AdEspresso

Se poate simți ca și când filmezi în întuneric când vine vorba de promovarea pe social media. Aici intervine AdEspresso, regele testului A/B.

AdEspresso este o platformă care oferă analize în timp real a reclamelor Facebook, Instagram și Google. Îndepărtează ghiciturile cu privire la modul în care reclamele tale se descurcă cu publicul țintă, pe baza numelui campaniei și a datelor de direcționare.

AdEspresso este al 11 instrument

Poți să proiectezi și să gestionezi reclame pentru toate cele trei platforme într-o singură locație, apoi să urmărești care funcționează (și care nu) în timp ce campania ta se desfășoară. Încearcă diverse imagini, titluri, texte și alte elemente până când găsești amestecul ideal.

Cu un tablou de bord personalizabil care îți permite să accesezi cei mai relevanți KPI într-o singură locație, crearea și optimizarea anunțurilor este rapidă și simplă.

12. Bitly

Bitly este un fel de Mihai Petre al URL-urilor. Bitly este un dispozitiv de scurtare a adreselor URL care preia adrese URL lungi și le comprimă în altele semnificativ mai scurte.

bitly este al 12 instrument

Link-urile originale sunt adesea dificil de reținut și de partajat, în timp ce adresele URL scurte arată mai bine și sunt mai ușor de reținut.

Care a fost numărul total de clienți potențiali generați? Câte vânzări s-au făcut ca urmare a eforturilor tale? Trafic?

Fiecare agent de marketing aspiră să atingă ținta și să fie capabil să o demonstreze. Pentru a colecta lista de indicatori cheie, fii sigur că utilizezi instrumentele corecte de urmărire a campaniei.

Bitly îți va spune cine a dat clic pe ce, când și unde. Bitly este un instrument sofisticat de marketing care îți permite să măsori clicurile, să vizualizezi recomandările de site și să identifici locurile geografice cu cele mai multe clicuri. A devenit atât de popular încât Google l-a integrat în Google Campaign URL Builder, care îți permite să scurtezi linkurile și să urmăresți performanța campaniei.

13. Sprout Social

2018 a cunoscut o mulțime de schimbări și creștere, așa cum te ai aștepta în peisajul digital în continuă schimbare, cu o trecere masivă de la conținutul tradițional la video care va deveni mai mare în acest an.

Sprout Social este al 13 instrument

Zilele organizării unei campanii de social media pentru fiecare platformă s-au încheiat, din fericire. Sprout Social este un instrument all-in-one de management al rețelelor sociale care include capabilități de implicare, publicare, analiză și colaborare în echipă.

Făcând ușor începerea, participarea și monitorizarea mesajelor de pe social media, poate stimula participarea. Timpii rapizi de reacție vor consolida relațiile cu clienții, iar utilizarea unei varietăți de instrumente de optimizare te va ajuta să rămâi la punct cu strategiile de marketing..

Este ușor să fii la curent cu tendințele și să fii cu ochii pe rivali atunci când poți interacționa și comunica cu și fanii rapid și fără efort. Datele interne, cum ar fi timpul de răspuns, numărul total de răspunsuri și starea de spirit, pot fi urmărite.

Sprout oferă, de asemenea, resurse suplimentare și ajutor prin conferințe și seminarii web, dacă doresti să îți extinzi cunoștințele.

14. AddThis

Scopul creării de conținut este ca acesta să fie văzut de alții. Butoanele de distribuire socială de la AddThis sunt binecunoscute și facilitează ca fanii tăi să-ți partajeze conținutul pe platformele lor preferate de socializare. Care este cea mai bună parte? Este complet gratuit.

AddThis este al 14 instrument

Te poți conecta la peste 200 de platforme de socializare diferite, inclusiv Facebook, Instagram, Pinterest, WhatsApp, WeChat, Kakao și altele. Instrumentele sunt complet personalizabile, permițându-ți să alegi stilul și schema de culori care se potrivește cel mai bine afacerii tale.

Instrumentul de sortare inteligentă acordă prioritate celor mai recente și mai frecvent utilizate canale de socializare pentru cititori. Acest lucru poate crește distribuirea cu până la 20%!

15. ShareThis

De asemenea, ar trebui să iei în considerare ShareThis dacă dorești să aduci materialul tău în fața unui public mai larg și să faceți mai ușor pentru cititori să îl partajeze pe site-urile lor de socializare cu butoane de share.

ShareThis este al 15 instrument

Sunt rapid și ușor de configurat, iar vizitatorii îți pot partaja conținutul cu toate rețelele de socializare majore cu un singur clic.

Alege tipul de butoane pe care dorești să le utilizezi, apoi modifică aspectul pentru a se potrivi corect cu site-ul tău. În cele din urmă, inserează codul în site-ul web. Cam despre asta e!

Preferi să-ți creezi propriile modele? De asemenea, poți începe de la zero și îți poți crea propriile butoane complet personalizate.

Poți folosi ShareThis pentru a adăuga butoane de partajare la 40 dintre cele mai populare platforme de socializare, inclusiv suspecții obișnuiți precum Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest și WhatsApp, precum și platforme populare precum Pocket, Evernote, Instapaper, HackerNews și altele.

Sunt o opțiune rapidă, convenabilă și complet gratuită pentru a îți extinde traficul pe site datorită integrării lor perfecte cu WordPress.

Setul tău de instrumente este unic

Există o multitudine de instrumente utile disponibile, iar altele noi apar în mod regulat.

Ideea este să identifici instrumente care te vor ajuta în eforturile de marketing și să dedici timp pentru a afla despre ele.

Nu te speria să îți extinzi trusa de instrumente, dar nu le arunca pe cele vechi pur și simplu pentru că a apărut ceva nou și strălucitor.

Cam atât am avut și noi de spus. Sperăm că o să te folosești de cel puțîn una din cele 15 instrumente de marketing pentru social media.

Nu uita de ședința de de consultanță GRATUITĂ pentru Facebook ads👉AICI.

Mai jos ai și ghidul începătorului în Facebook ads.👇

Descarcă acum ghidul tău gratuit!
Marketing by

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *